نگاهی بر نرم افزار اندرویدی “هواشناس 3”

با وجود دنیایی از نرم افزارهای کاربردی که به طور مداوم برای کاربران تولید و منتشر می شوند،کمتر کسی است که با برنامه های هواشناسی آشنایی نداشته باشد،برنامه هایی متنوع از این سبک در اختیار کاربران قرار گرفته که هر کدام ویژگی های خود را دارند.

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از قوی ترین برنامه های هواشناسی بپردازیم که توسط برنامه نویسان کشورمان و برای سیستم عامل اندروید تولید شده است.

Screenshot_2016-02-10-20-26-05

نرم افزار هواشناس 3 در نگاه اول با طراحی قوی و سرعت بالا و نیز استفاده از فونتهای متناسب ومحیط زیبا شما را به هیجان خواهد آورد،در اولین قدم پس از اجرای نرم افزار،با خود آموز برنامه مواجه می شوید که به طور خلاصه به آموزش و آشنایی ویژگی های برنامه می پردازد.

در محیط کاربری پیش بینی وضعیت جوی در یک روز روی یک ساعت عقربه ای جاگذاری شده که خلاقیت جالبی است و با لمس هر ساعت می توانید به اطلاعات بیستری همچون میزان رطوبت و نیز سرعت باد پیش بینی شده دسترسی داشته باشید.

Screenshot_2016-02-10-20-24-49


از دیگر ویژگی های کلیدی این برنامه می توان به امکان نمایش عکسهای ماهواره ای به صورت زنده اشاره کرد که در هیچ برنامه ی مشابه فارسی دیگری ندیده بودیم،به ادعای تیم سازنده برنامه ی هواشناس 3 از تمامی شهر ها و استانهای کشور و همچنین نقاط مختلف دنیا پشتیبانی کرده و با تجزیه و تحلیل داده های منابع مختلف دقیقترین اطلاعات را به کاربر منتقل می کند،یکی از دیگر ویژگی های جالب آن است که برنامه وضعیت آب و هوایی نقطه ی مورد نظر شما را از 10 سال گذشته تا 60 سال آینده به شما نمایش می دهد. همچنین برنامه ی هواشناس می تواند از طریق نوتیفیکیشن بار آخرین اطلاعات جوی و نیز ساعت و تاریخ شمسی را به کاربر نشان دهد.

Screenshot_2016-02-10-20-23-10

سازندگان این نرم افزار کاربردی به شما این امکان را می دهند که در صورت عدم دسترسی به اینترنت بتوانید از طریق پیامک از وضعیت جوی در ساعات آتی مطلع شوید و یا از طریق پیامک و یا ایمیل در مورد ریزش بازان و برف  در چند ساعت آینده به شما هشدار می دهد که البته این دو ویژگی رایگان نیستند،اما با توجه به کارایی بالا ارزش هزینه ی مختصری که برایشان در نظر گرفته شده را دارند.

در نهایت ما از همه ی مخاطبان عزیزمان میخواهیم که یک بار هم که شده این نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنند چون به احتمال قریب به یقین دیگر هیچوقت آنرا پاک نخواهید کرد.

bazar

4/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : نگاهی بر نرم افزار اندرویدی “هواشناس 3”

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *