نشت سوخت گریبانگیر پورشه هم شد!

نشت سوخت گریبان گیر پورشه هم شد!

کمپانی پورشه به تازگی خبر از نقص فنی موجود در برخی از خودرو های خود را اعلام نمود. پورشه گفته است که بعضی از اتومبیل های پورشه ماکان اس و پورشه ماکان توربو با مشکلی مواجه هستند که باعث نشتی سوخت میشود. از همین رو پروشه فرخوان داده است تا خودرو های دارای نقص را تعمیر کند.

این فراخوان برای سرار جهان اتفاق میافتد و در مجموع خودرو هایی که تحت تاثیر این فرخوان قرار میگرند به تعداد 58881 اتومبیل میباشد. از این تعداد، 21835 آنها در ایالات متحده قرار دارند که بخش اعظم این فراخوان سراسری را تشکیل میدهند. پس از آن کانادا قرار دارند که 3490 واحد از این اتومبیل را دارا میباشد.

بر اساس گفته های کمپانی پورشه این فراخوان داوطلبانه برای ایمنی خودرو ها انجام میگیرد و طی آن 58881 اتومیل پورشه ماکان توربو و پورشه ماکان اس، در سراسر جهان مورد بررسی قرار میگیرند. از این خودرو ها 21835 واحد در ایالات متحده قرار دارند و 3490 واحد در کانادا هستند. دلیل این نقص ممکن است نشتی در محفظه ی موتور باشد. اما گفتنی است که این کار کاملا احتیاطی است و هیچ گزارشی از حوادث و صدمات به دلیل این نقص وجود ندارد. در نتیجه، جای نگرانی نیست.

این مشکل چندان جدی نیست و پس از یک معاینه فنی منشا آن یافت خواهد شد . تقریبا بلافاصله پس از معاینه فنی مشکل آن رفع میشود و مراجعه کننده میتواند خودرو خود را دریافت کند. این روند حداکثر یک ساعت طول میکشد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: geeky-gadgets

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  با پورشه 911R آشنا شوید!

نظرات در مورد : نشت سوخت گریبانگیر پورشه هم شد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *