نسل رنو تویینگو GT،بهتر از قبل

r07-600x400 هنوز زمان زیادی از عرضه رنو کیلو RS نگذشته بود که رنو تویینگو GT را معرفی کرد و با این گار باعث ایجاد شوک در علاقه مندان خود شد.تغییراتی که رنو در GT جدید ایجاد کرده فقط مختص ظاهر ماشین نیست بلکه تغییراتی بر روی شاسی و موتور ماشین نیز ایجاد شده و با این کار توانسته خودروی شهری تحویل دهد تا لذت رانندگی را در راننده ایجاد کند.

نسل جدید GT از یک موتور توربوشارژر سه گانه روی موتور ۸۹۸ سی سی خود و اصلاح سیستم ورودی هوا بهره می برد.قدرت اسب بخار این کوچولوی دوست داشتنی ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۱۲۵ پوند می باشد.این اسب بخار یعنی افزایش ۲۰ اسب بخاری و افزایش ۲۵ پوند فیت گشتاور نسبت به مدل استاندارد که موجب بهبود چشمگیری در عملکرد آن شده.r06-600x400

تغییراتی نیز در گیربکس ایجاد شده تا به بهتر شدن GT جدید کمک کند.هنوز آمار رسمی در مورد عملکرد این ماشین بر روی جاده انتشار نشده اما با وجود افزایش قدرت GT جدید نباید کار سختی نسبت به تویینگو های معمولی که دارای صفر تا صد ۱۰.۸ می باشند داشته باشد.

با تغییر در سیستم کنترل پایداری الکترونیکی،عملکرد تعلیق و فرمان نیز بهتر شده است و آنطور که رنو اعلام کرده هندلینگ تویینگو GT نسیت به قبل به مراتب دقیق تر چابک تر و واکنش پذیر تر شده است و قضاوت درباره ی آن باید به بعد از رانندگی منتقل شود. اما به نظر می رسد با یک بدنه پهن تر به ویژه در قسمت قوس چرخ ها می تواند در بهبودی پایداری و نمای ظاهری آن تاثیر گذار باشد.r09-1-600x400

از آپشن های GT جدید می توان به رنگ نارنجی که برای اولین بار ارائه شده اشاره کرد و میتوان با رنگ های خاکستری و مشکی نیز سفارش داد. داخل خودرو نیز شاهد تغییراتی جزئی شده است تودوزی نارنجی هماهنگ با رنگ بدنه، پدال ها و دسته دنده آلومینیومی و پیچ ها کنترل تهویه مطبوع آلیاژی از آن جمله تغییرات است.

بر اساس اخبار منتشر شده از رنو GT جدید در انتهای سال جاری روانه بازار خواهد شد.هنوز به طور رسمی درباره قیمت این خودرو اظهار نظری نشده اما با توجه به امکانات و تغییرات ایجاد شده گمانه زنی ها از قیمت حدود ۱۱۸۰۰ پوند خبر می دهد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش تولیدات کمپانی رنو به ایران به طور کامل متوقف شد

نظرات در مورد : نسل رنو تویینگو GT،بهتر از قبل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *