نسل جدید از گوشی های تاشوی سامسونگ

نسل جدید از گوشی های تاشوی سامسونگ

سامسونگ به دنبال تولید یک گوشی تاشوی جدید میباشد. این گوشی با کد SM-W2016 یاد شده است که به تازگی گواهی TENNA  آن ثبت شده است.

به احتمال قوی، این گوشی جدید با نام گلکسی Golden 3 وارد بازار خواهد شد که نسل جدیدی از گوشی های تاشو کمپانی سامسونگ خواهد بود. بر اساس اطلاعاتی TENNA  چین فاش شده است، این گوشی دو صفحه نمایش به اندازه ی 3.9 اینچ دارد و رزولوشن آن 768 در 1280 میباشد. بر اساس اطلاعات موجود این دو صفحه نمایش در داخل و بیرون دستگاه قرار گرفته است. البته پیش از این اطاعات مشابهی از GFXBench منتشر شده بود که خبر از یک صفحه نمایش به اندازه ی 4.6 اینچ میداد.

از دیگر مشخصات این دستگاه میتوان به یک پردازنده با هشت هسته ی 2.1 گیگاهرتزی اشاره نمود که با 3 گیگابایت رم جفت شده و همراه با آن 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی موجود میباشد.

سامسونگ گلکسی Golden 3 ، دوربین 16 مگاپیکسلی و دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و جلو خود خواهد داشت. این گوشی ظاهرا با سیستم عامل اندروید 5.1.1 راهی بازار خواهد شد و هنوز اطاعات راجب به به روزرسانی به اندورید 6 مارشمالو موجود نیست.

طق اطلاعات موجود، این گوشی 15.1 میلی متر ضخامت و وزنی برابر با 204 گرم دلرد. اگر این ابعاد را با نسل قبل مقایسه کنیم شاهد پیشرفت قابل توجهی خواهیم بود چرا که نسخه ی قبلی این گوشی ضخامت 15.8 میلی متر داشت البته وزن آن 179 گرم بود.

این گوشی در مدل های قبلی خود که با شماره مدل های SM-W2014 و SM-W2015 شناخته میشدند، تنها در کشور کره ی جنوبی عرضه شد. در حال حاضر، با توجه به اینکه جزئیاتی توسط سامسونگ ذکر نشده است مشخص نیست این دستگاه در کشور های دیگر عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع: Mobipicker

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  گوشی سامسونگ Galaxy F34 5G معرفی شد

نظرات در مورد : نسل جدید از گوشی های تاشوی سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *