نرم افزاری برای جاسوسی از کامپیوتر شما

کی لاگر
کی لاگر

 

کی لاگر

کی لاگر یک نرم افزار یا سخت افزاری است که به کمک آن می توان تمامی حرکات شما در کامپیوترتان را کنترل کنند یا بقولی همانطور که از نامش پیداست قادر است کلید های امنتیتی کامپیوتر شما را برداشته و در اختیار افراد قرار دهد ، معمولا از این نرم افزار یا سخت افزار ها در ادارات برای کنترل کارمندان ، در کافی نت ها برای جاسوسی از نام های کاربری و پسورد های شما در وبسایت های مختلف و هزاران مورد دیگر استفاده میکندد.

البته از این نرم افزار استفاده های مفیدی هم می شود بطور مثال در شرکت های کامپیوتری برای عیب یابی در شبکه ها از این نرم افزار استفاده می گردد. یا اینکه والدین کودکان می توانند برای کنترل فرزندانشان برای جلوگیری از افتادن آنان در دام افراد ناباب از این نرم افزار استفاده بکنند.

از کی لاگر می شود در همه جا برای کنترل افراد استفاده کرد بدون اینکه خود فرد اطلاع داشته باشد ، برخی هکر ها نیز برای نیز برای سو استفاده از اطلاعات دیگران سعی می کنند با نفوذ به کامپیوتر های ادارات و یا مکان های عمومی یا حتی با هک کردن کامپیوتر شما پس از کنترل کامپیوترتان می توانند در کامپیوترتان این نرم افزار را نصب نمایند و اطلاعات شما را بدون اینکه شما بدانید بدزدند.

کی لاگر

 

کی لاگر

نرم افزار های Keylogger را می توان به صورت رایگان از اینترنت دانلود کرد . این نرم افزار ها قادرند کلیه کارهایی که با کی برد انجام می شوند (مانند تایپ یک نامه) را ذخیره کنند همچنین قادرند تصاویری از صفحه نمایش شما را ثبت و ذخیره نمایند. تا بعدا مورد استفاده یا سو استفاده قرار دهند.

نرم افزار های کی لاگر  اطلاعات را در هارد دیسک کامپیوتر نصب شده ذخیره می کند نرم افزار های حرفه ای کی لاگر به گونه ای برنامه ریزی شده اند که قادرند به صورت اتوماتیک از طریق اینترنت یا شبکه به کامپیوتری دیگری که ممکن است فرسخ ها آنطرف تر باشد ارسال کند.

راه شناسایی کی لاگر ها آسان نیست ، اما خوشبختانه نرم افزار هایی برای حذف آنها ساخته شده است که با استفاده از آن نرم افزار های می توان کی لاگر ها را شناسایی و حذف کرد. دوستان عزیز باز هم تاکید میکنم در حال استفاده از اینترنت به هر پیغامی که در مرورگر ها یا حین استفاده از اینترنت به شما نمایش داده می شود ، OK یا Yes  را انتخاب ننمایید ، ابتدا پیغام را بررسی کنید و مطمئن شوید با زدن این دکمه نرم افزار خاصی به کامپیوترتان نصب نخواهد شد ، اغلب این پیغام ها یا برای نصب اسپمر ها یا بد افزار ها است از نصب نرم افزار های ناشناس در کامپیوترتان جدا خودداری نمایید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نرم افزار Key Loger در درایور نوت بوک های HP

نظرات در مورد : نرم افزاری برای جاسوسی از کامپیوتر شما

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. دوست گرامی ما نرم افزاری رو معرفی نکردیم ، موضوع مطلب در حالت کلی آشنایی با کی لاگر ها بود انشالا در مطالب بعدی چند نرم افزار ضد کی لاگر رو معرفی خواهیم کرد.