موسسان Vine از خدمات جدید ویدیو استریمینگ تحت عنوان Hype رونمایی کردند

این روزها بازار ویدیو استریمینگ با توجه به فیسبوک و توییتر بسیار داغ است. با این حال به نظر می رسد موسسان Vine بار دیگر بخواهند روی خدمات جدیدی در این زمینه سرمایه گذاری کنند. پس از شکست پیشین موسسان Vine در فروختن و ارائه دادن برنامه شان به توییتر همچنان مصمم هستند تا برنامه ای در باب ویدیو استریمینگ ارائه دهند.

موسسان Vine برنامه جدیدی را تحت عنوان “Hype” برای نمایش و مکالمه راه اندازی کرده اند.

اصلی ترین و اساسی ترین نقطه فروش برنامه Hype دسته ای از ویژگی های چند رسانه ای آن است که فراتر از تجربه ویدیو استریمینگ معمول و عادی است.

مخاطبان می توانند با استریم ها از طریق نظرسنجی ها، آراء و پرسش ها تعامل داشته باشد. و استریمرها قادرند نکات برجسته یا جالب را برای نظر گذاشتن روی ویدیوهای زنده شان انتخاب کنند.

از دیگر قابلیت های Hype تغییر ظواهر ویدیوهای استریمرها می باشد. استریمرها قابلیت گذاشتن ویدیوهایشان را در پنجره های مختلف دارند و همچنین قادرند ویدیو را اطراف صفحه نمایش بچرخانند.

و از همه مهم تر، میزبان ها می توانند هر بخش از رسانه های موجود در دستگاهشان اعم از آهنگ، ویدیو، عکس و عکس متحرک را به طور مستقیم روی استریمشان قرار دهند.

سازندگان Hype به ایجاد همه نوع امکانات برای فرمت های مختلف پرداخته اند.

کاربران می توانند بالبداهه کلیپ های نمایشی بسازند. به عنوان مثال، از خلاصه بازی ها یا فیلم ها ویدیو ضبط کنند. یا ویدیوی زنده شان را در فهرست آخرین ویدیوها و یا پخش اخبار به صورت نظر قرار دهند.

اساسا Hype یک برنامه همه چیز تمام است اما این همه چیز تمام بودن به پیدا کردن یک جامعه علاقه مند و مشتاق هم بستگی دارد.

شما می توانید Hype را فعلا روی سیستم عامل iOSتان دانلود و نصب نمائید. به زودی این برنامه برای سیستم عامل اندروید هم منتشر خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : موسسان Vine از خدمات جدید ویدیو استریمینگ تحت عنوان Hype رونمایی کردند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *