معرفی گوشی‌های برتر نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس

در روزهای اخیر اکثر خبرهای دنیای تکنولوژی از نمایشگاه CES بوده و شاهد رونمایی شرکت‌های حوزه‌های مختلف فناوری از آخرین دستاوردهایشان در زمینه های مختلف از جمله خودرو، صفحه‌های نمایش، گوشی‌های همراه و … بودیم. با زوم‌تک در این مقاله همراه باشید تا با بهترین گوشی‌های معرفی شده در این نمایشگاه آشنا شوید.

  • Huawei Mate 9, Mate 9 Pro

شرکت چینی هواوی، از نمایشگاه CES برای معرفی دو گوشی جدید خود استفاده کرد. این گوشی‌ها از باتری 4000 میلی آمپر ساعت، صفحه نمایش 2k و 5.9 اینچی و دوربین دو لنزی Leica بهره می‌برند و همچنین اولین گوشی‌های این شرکت می‌باشند که با واقعیت مجازی Daydream VR گوگل سازگار هستند.

  • Samsung Galaxy A3, A5, A7

این گوشی‌های سامسونگ بسیاری از ویژگی‌های گوشی سامسونگ گلکسی اس 7، از جمله ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، را دارا بوده و با قیمتی بسیار مناسب و کمتر نسبت به آن به بازار خواهد آمد. اگر که به دنبال گوشی با کیفیت خوب و با قیمتی معقول می‌باشد، این گوشی‌های سامسونگ را در نظر داشته باشید.

 

  • Alcatel A3 XL

این گوشی با توجه به اندازه 6 اینچی‌اش، چیزی بین تبلت و گوشی همراه بوده و دارای طراحی بسیار زیبایی میباشد. از جمله امکانات این گوشی، می توان به تشخیص اثر انگشت اشاره کرد. این گوشی در فصل اول امسال در کشور استرالیا به بازار خواهد آمد.

  • Blackberry Mercury

این گوشی بلک بری که در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد، هنوز دارای نام رسمی نمی‌باشد، ولی می‌دانیم که گوشی بعدی بلک بری دارای صفحه کلید واقعی خواهد بود. سازندگان این گوشی ادعا می‌کنند که این گوشی امن‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی می‌باشد.

  • Asus ZenFone AR

این گوشی ایسوس اولین گجتی می‌باشد که از پروژه واقعیت افزوده Tango گوگل پشتیبانی می‌کند و این امر به جذابیت این گوشی که از سخت افزاری قوی، از جمله رم 8 گیگابایتی!!، بهره می‌برد، می‌افزاید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نمایشگاه بزرگ CES 2014

نظرات در مورد : معرفی گوشی‌های برتر نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *