معرفی دستگاه هوشمند مراقبت پوست S-Skin از سامسونگ

تکنولوژی های ارائه داده شده در سال 2017 سامسونگ به گونه ای است که گویا قصد دست انداختنمان را دارد. پروژه های C-Lab سامسونگ در امتداد CES 2017 به نمایش گذاشته شده اند. هر سال سامسونگ بهترین ایده ها را از پروژه های پرسنل آزمایشگاه C-Lab دریافت می کند. امسال سامسونگ از مجموعه ای از پروژه های خود پیش از آنکه در نمایشگاه تجاری نشان داده شود رونمایی کرد. و از جمله خدمات ارائه شده می توان به دستگاه پوست هوشمند و بروزرسانی اسباب بازی های هوشمند اشاره کرد.

S-Skin یک دستگاه مراقبت از پوست هوشمند است که با استفاده از یک تکه روی پوست کار کرده و با میکرونیدلینگ جزئیات پوست را کاوش و با نور LED آن را درمان می کند.

این دستگاه به حل مشکلات پوست پرداخته و با تصویربرداری از پوست در ناحیه های مختلف مشکلات را تشخیص داده و توصیه هایی به منظور پیشگیری و یا درمان می کند.

از پروژه های دیگر سامسونگ می توان به اسباب بازی های هوشمند اشاره کرد که با اتصال بلوتوث LE به موبایل ها و تبلت ها می توانند عملکردشان را نشان دهند. این اسباب بازی ها احتمالا به دور از دیگر اسباب بازی ها تعاملی بوده و به طور باالقوه آموزشی می باشند. همچنین پرینتر متراکم Mangoslab به منظور یادداشت از دستگاه های هوشمند، Jameasy یک سنسور به منظور اتصال با سازهای آکوستیک برای تمرین، Mopic یک قاب موبایل هوشمند به منظور مشاهده 3D بدون عینک و… می باشند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی دستگاه هوشمند مراقبت پوست S-Skin از سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *