معرفی بهترین اپلیکیشن‌های دویدن و پیاده‌روی

بهترین اپلیکیشن برای دویدن و پیاده‌روی چیست؟ بستگی به هدف شما دارد. احتمالا وقتی که به ورزش کردن فکر می‌کنید و یا می‌خواهید که برای ورزش آماده شوید، اولین چیزی که به ذهنتان می‌رسد، دویدن می‌باشد. اما برای دویدن بایستی برنامه و هدف مشخص داشته باشید.
در ادامه با زوم‌تک همراه باشید تا با بهترین اپلیکیشن‌های مخصوص دویدن و پیاده‌روی آشنا شوید، که به شما کمک می‌کنند تا برنامه مخصوص دوی خود را دنبال کنید و بعد از هر نوبت دویدن میزان نزدیک شدنتان را به هدف نشان دهند.

Strava

Strava برای شما آمارهای کلیدی را ارائه می‌دهد که نشان‌گر یک تصویر کلی در رابطه با نحوه دویدن شما، و اینکه چطور می‌توانید آن را بهبود ببخشید، می‌باشد. این برنامه میزان مسافت، سرعت، میزان کالری سوزانده شده و … را نیز به شما ارائه می‌دهد. رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و استفاده از آن بسیار ساده می‌باشد و به هیچ عنوان المان‌های گرافیکی اضافه در خود ندارد.

 

 

Runkeeper

Runkeeper برنامه‌ای می‌باشد که به شما کمک می‌کند به جامعه دونده‌ها بپیوندید. با استفاده از این برنامه می‌توانید مسیرها و میزان دویدن خود و پیشرفن خود را با استفاده از رسانه اجتماعی مورد علاقه خود، به اشتراک بگذارید.

 

!Zombies, Run

این برنامه مخصوص کسانی می‌باشد که دویدن برایشان سخت و غیرممکن به نظر می‌رسد. این برنامه شبیه به یک بازی طراحی شده است که در آن شما زا به دویدن تشویق کرده و انگیزه کافی به شما می‌دهد.

zombies-run-screens-01

 

MapMyRun

همانطور که از اسم این برنامه مشخص است، با استفاده از جی‌پی‌اس گوشیتان نقشه مسیر دوی شما را ضبط کرده و سپس تصویری از آن به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید آن را به اشتراک بگذارید.

Charity Miles

اگر که برنامه زامبی‌ برای ایجاد انگیزه برای شما کافی نیست، و به دنبال انگیزه دیگری می‌باشید، این برنامه را دانلود کرده، پیاده‌روی کنید، بدوید و یا دوچرخه سواری کنید تا این برنامه به موسسه خیریه‌ای به انتخاب خودتان کمک کند!!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بهترین اپلیکیشن‌های دویدن و پیاده‌روی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *