معرفی بازی زیبای ماهی کوچولو

main2
احتمالا اکثر شما بازی زیبای Jetpack Joyride رو بازی کردید یا اسم آن را شنیده اید این بازی یکی از داغ ترین بازی های تولید شده برای سیستم عامل اندروید بوده که در این بازی کاراکتر اصلی بازی در حال پرواز بوده و شما بایستی با تاچ صفحه هدایت آن را به عهده گرفته و از برخورد آن به موانع جلوگیری نمایید .
امروز زوم تک قصد معرفی بازی زیبای ماهی کوچولو رو برای شما هموطنان گرامی دارد در این بازی شما هدایت یک ماهی رو به عهده خواهید داشت و در طول مسیر با موانع زیادی رو به رو شده که باید مواظب باشید تا به آنها برخورد نکنید. در طول بازی ماموریت های مختلفی به شما سپرده خواهد شد که بایستی آنها را انجام داده و برنده بازی شوید.
main2
امکانات ویژه ای از قبیل سپر محافظ در مقابل موانع، آیتم سرعت فوق العاده، بمب صوتی برای از بین بردن موانع روبرو، جان تازه برای شروع مجدد بازی از نقطه برخورد با موانع و … در بازی گنجانده شده است که با جمع کردن سکه در طول بازی و خرید این موارد از فروشگاه و یا از طریق جمع آوری آیکن های شناور در داخل آب می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. با جمع کردن 1000 سکه شما قادر خواهید بود تا ماهی ویژه رو خریداری نموده و با آن به ادامه بازی بپردازید. این بازی از گرافیک و کیفیت صوتی بالایی برخوردار بوده و مطمئنا از اجرای این بازی لذت خواهید برد.
main2
همچنین قابل ذکر است که در این نسخه از بازی فقط امکان ارتقای ماهی به ماهی ویژه میسر می باشد که در آپدیت های بعدی بازی به تعداد آنها افزوده خواهد شد. این بازی برای سیستم عامل های ios و ویندوز فون نیز تهیه شده است که به زودی در مارکت های مربوطه قرار خواهد گرفت. از جمله امکانات این بازی می توان به نکات زیر اشاره نمود:
• استفاده از موتور Unity در طراحی بازی
• گرافیک بالا ، شاد و کاربر پسند
• کیفیت صوتی عالی
• بروز رسانی آیتم ها ، مراحل در آپدیت های بعدی
• اجرای روان، سریع و بدون مشکل بازی
• امکان توقف بازی و ادامه دادن ان در هر زمان دلخواه
• و چندین ویژگی مهم و کاربردی دیگر
main2

برای دانلود این بازی از لینک های زیر میتوانید استفاده نمایید

 ماهی کوچولو

ماهی کوچولو

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بازی زیبای ماهی کوچولو

4 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *