معرفی بازی اکشن Afterpulse ( اندروید )

after

طرفدار بازی های اندروید هستید؟ ساعاتی از شبانه روز را به بازی کردن اختصاص می دهید ؟ به تفریح و سرگرمی علاقه دارید؟ مژده برای طرفداران بازی های اکشن : یکی از بهترین بازی های سبک اکشن تحت عنوان AtferPulse به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شد که گیمر های زیادی به آن علاقه نشان دادند.نخستین ورژن از این بازی ابتدا سال قبل در سیستم عامل آیفون منتشر شده بود و اکنون کاربران اندروید نیز می توانند از این بازی لذت ببرند.

طراح و برنامه نویس این بازی گروه معروف Gamevil می باشد که برای ساخت این بازی جوایز زیادی را دریافت کرد و اکنون در 13 کشور مختلف برای دانلود آماده می باشد :  Australia, Canada, Indonesia, Malaysia, Mexico, Netherlands, Philippines, Saudi Arabia, Singapore, Spain, Sweden, Thailand, Turkey البته کاربران ایرانی هم می توانند با استفاده از یک نرم افزار تغییر آی پی ساده این بازی را دریافت کنند.

afterpulse-840x473در این بازی شما یک سرباز مجهز به سلاح های کشتار جمعی و پیشرفته هستید که قصد برگرداندن آرامش و نابودی دشمنان را دارید.در محیط بازی شما می توانید سرباز خود که در واقع خودتان هستید را شخصی سازی کنید و تغییراتی از جمله تغییر لباس و زره و … ایجاد کنید.

در ادامه می توانید قبل از شروع بازی به مراحل آزمایشی و آموزشی بروید و برای درگیری ها خود را آماده کنید! همچنین می توانید با خرید اسلحه دوم امکان بقاء خود را افزایش دهید و با امکانات و تجهیزات بیشتری در مقابل دشمنان قرار بگیرید.

این بازی کاملا رایگان می باشد و کاربران می توانند با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه اختصاصی این برنامه در گوگل پلی وارد شوند ( دقت داشته باشید که این برنامه برای کشور هایی که در بالا ذکر شد فعال می باشد.اگر در ایران زندگی می کنید نیاز به یک برنامه تغییر آیپی مثل VPN یا برنامه های مشابه دارید.

دانلود بازی Afterpulse

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی بازی اکشن Afterpulse ( اندروید )

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *