معرفی ابزاری برای بهینه سازی ویندوز

بهینه ساز ویندوز

تا به حال به این فکر کرده اید ، که سیستم عامل شما  دارای موارد اضافی و بی استفاده است که با حذف آنها سرعت سیستم شما افزایش پیدا می کند؟

یکی ازابزاری که برای این کار به کمک خواهد کرد  Red Button نامیده می شود. ابزاری کم حجم اما قدرتمند ، که این امکان را برای شما فراهم می کند ، تا اغلب ویژگی هایی را که نیازی به آنها ندارید غیر فعال کنید. این ابزار با ویندوز xp,vista و 7 سازگار و قابل اجرا است.

fekrkardanoanjam

برای نصب این برنامه با این نکته باید توجه کنید که قبل از نصب تنظیماتی را که این ابزار باید انجام دهد تعیین کنید. بعد از انجام این کار و پس از نصب برنامه در رابط کاربری برنامه گزینه features  را انتخاب کنید . بعد از آن پنجره ای ظاهر می شود که این گزینه ها در آن وجود دارد:

Cpu & RAM          HDD        Garbage          and Registery

گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد ok کنید.

بهترین مورد استفاده از این ابزار این است که شما می توانید قابلیت ها و موارد اضافی سیستم عامل خود را حذف کرده و بدین ترتیب سرعت آن را بهبود بخشید. نکته ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که مواردی که توسط این ابزار حذف می شوند غیر قابل بازگشت بوده و برای باز گرداندن آنها باید از سی دی ویندوز استفاده شود.

یکی دیگر از روش ها استفاده از نرم افزار هایی است که فایل و اطلاعات های اضافی ویندوز را حذف می کند ، معمولا نرم افزار ها در هنگام استفاده کردن فایل ها و اطلاعات موقتی ایجاد می کنند ، این اطلاعات معمولا پس از اجرای نرم افزار اضافی است ، و باید حذف گردند ، از نرم افزار هایی که این کار را برای شما انجام می دهد نرم افزار CCleaner  است ، اطلاعات بیشتری درباره این نرم افزار را می توانید اینجا مطالعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  10 روش برتر برای رفع سیاه شدن تصادفی مانیتور در ویندوز

نظرات در مورد : معرفی ابزاری برای بهینه سازی ویندوز

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *