مشخصات HTC Bolt: گوشی هوشمند جدید جدید شرکت اچ تی سی

مشخصات HTC Bolt: گوشی هوشمند جدید جدید شرکت اچ تی سی

گوشی هوشمند جدید شرکت اچ تی سی با نام HTC Bolt مدت کوتاهی است که منتشر شده و شرکت اچ تی سی اعلام کرده است و فعلا تنها در بازار آمریکا و با همکاری اپراتور Sprint منتشر خواهد شد.

بدنه این گوشی هوشمند از جنس فلز و شیشه است که شرکت اچ تی سی طراحی آن را “Sculpted by Light” نامیده است که به معنی ساخته ی دست نور است. شرکت اچ تی سی برای ساخت تبلیغ این محصول با سریعترین مرد جهان یعنی Usain Bolt همکاری کرده است، این کار شاید برای به رخ کشیدن سخت افزار قدرتمند و سریع HTC Bolt باشد که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.

HTC Bolt از صفحه نمایش LCD 3 QHD بهره می برد که با رزولوشن 1440*2560 و تعداد 534 پیکسل بر هر اینچ همراه است، همچنین این گوشی از لایه محافظ شیشه ای Gorilla Glass 5 بهره می برد که پیش از این در پرچمدار شکست خورده گلکسی نوت 7 استفاده شده بود. همچنین  این گوشی دارای گواهینامه IP57 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

تراشه استفاده شده در این دستگاه Snapdragon 810 می باشد که یک پردازنده هشت هسته ای 64 بیتی است و سرعت کلاک 2.0 گیگاهرتز را داراست، همراه با این تراشه پردازنده گرافیکی Aderno 430 و حافظه رم 3 گیگابایتی به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

در درون این گوشی یک دوربین OIS 16 مگاپیکسلی قرار دارد که دارای سنسور BSI، PDAF و دریچه دیافگرام 2.0 است. این دوربین همچنین دارای فلش LED دو گانه است و می تواند ویدئوی 4K بگیرد، دوربین سلفی این دستگاه 8 مگاپیکسل است و می تواند فیلمبرداری fullHD را به ارمغان بیاورد.

HTC Bolt دارای باتری 3200 میلی آمپری لیتیوم یونی است که از قابلیت شارژ سریع کوالکوم 2.0 پشتیبانی می کند، همچنین این گوشی دارای قابلیت Power Saving است که توسعه دهندگان HTC آنرا به سیستم عامل اندروید 7.0 این گوشی اضافه کرده اند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات HTC Bolt: گوشی هوشمند جدید جدید شرکت اچ تی سی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *