مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اِی 9 فاش شد

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اِی 9 فاش شد

سامسونگ گوشی های بسیار خوبی را در نسل اِی (A) معرفی کرده است. آخرین گوشی که از این نسل معرفی شد گوشی سامسونگ گلکسی اِی 8 بود که باریک ترین گوشی معرفی شده از سوی سامسونگ میباشد. در حال حاضر، سامسونگ روی گوشی جدید گلکسی اِی 9 کار میکند و مشخصات آن فاش شده است.

به تازکی تصاویری از یک بچمارک منتشر شده اند. در این تست گوشی با کد SM-A9000 حظور یافته است و که احتمالا گلکسی اِی 9 است. پیش از این نیز بچمارک دیگری منتشر شده بود، اما سامسونگ در آن از نام این گوشی استفاده نکرد. مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اِی 9 فاش شدامتیازات بدست آمده در تست Geekbench است. گوشی گلکسی اِی 9 در این تست مشخص شد که تراشه اسنپدراگون 620 چهارهسته ای دارد که از Cortex-A72 و Cortex-A53 استفاده میکند. این دستگاه با توجه به میان رده بودنش امتیازات خوبی نیز بدست آورده. به طوری که در عملکرد تک هسته ای امتیاز بسیار خوب 1446 و در عملکرد چند هسته ای امتیاز 4143 را کسب کرد.

هنوز اطلاعات بیشتری از این گوشی در دسترس نیست اما احتمالا بدنه ای همانند گلکسی اِی 8 خواهد داشت و با توجه به مشخصات خوبی که دارد به نظر میرسد به محض معرفی شدن بهترین میان رده سامسونک لقب گیرد. نظر شما راجب این گوشی چیست؟

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تبلت Galaxy Tab S7+ 5G سامسونگ با یک باتری پرظرفیت در راه است

نظرات در مورد : مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اِی 9 فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *