مشخصات سامسونگ گلکسی اس 7 رسما تایید شد؛ ویژگی ها و زمان عرضه

ساسمونگ گلکسی اس 7 در راه است و مسلما شایعات زیادی را به همراه خود دارد. تا کنون جزئیات و شایعات زیادی حول این دستگاه جدید به وجود آمده است اما آنچه که اکنون عنوان می‌‎‌کنیم با دیگر گفته ها کمی متفاوت است. این بار صحبت از افشای یک اسلاید است که ظاهرا از داخل خود شرکت سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده و به این ترتیب مشخصات گل سر سبد بعدی سامسونگ لو رفته است.

شما در ادامه می‌توانید اسلاید فاش شده را نظاره گر باشید. این اطلاعات از طریق وبسیات فون‌آرنا به دست ما رسیده است و اگر واقعیت داشته باشند، به نظر می‌رسد سر انجام مشخصات سامسونگ گلکسی اس 7 هم تایید شد.

با توجه به آنچه که در این اسلاید آورده شده، سامسونگ گلکسی اس 7 قرار است صفحه نمایشی به وسعت 5.1 اینچ به همراه داشته باشد. جای تعجب ندارد که سامسونگ برای آن، صفحه نمایش Quad HD با رزولوشن 2560 در 1440 را در نظر گرفته باشد.

Samsung-Galaxy-S7همانطور که قبلا هم در شایعات مرتبط با این دستگاه شنیده بودیم، سامسونگ تصمیم گرفته پرچمدارش را با دو نوع پردازنده راهی میادین کند. به طوری که یکی از این دو مدل جدیدترین پردازده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 را در کالبد خود خواهد داشت و دیگری قرار است پردازنده اگزینوس 8990 را در خود جای دهد. همچنین از سوی این کمپانی تایید شده که مطابق نسل پیش، 4 گیگابایت حافظه رم را برای دستگاه خود در نظر گرفته است.

به نظر می‌رسد که اکثریت شایعات قبلی حقیقت داشته اند. در این تصویر هم مشخص شده که دوربین این دستگاه 12 مگاپیکسلی BRITCELL خواهد بود. اما با وجود اینکه کاهش تعداد مگاپیکسل در مقایسه با گلکسی اس 6 را تجربه کرده، قادر است عکس ها و فیلم ها با کیفیت تری را به ثبت برساند.

همچنین در شایعات از دو حافظه 32 گیگابایت و 64 گیگابایتی برای این دستگاه یاد شده است که ظاهرا بر خلاف نسل پیش، درگاه کارت حافظه به جهت افزایش حافظه داخلی در این گوشی جای خواهد داشت.

ما همچنین قبلا شنیده هایی به گوشمان رسید که این گوشی طراحی نزدیک به گلکسی اس 6 خواهد داشت در تصویر موجود هم می‌توانید شباهت این دو نسل را تشخیص داد.

بیشتر بخوانید  سامسونگ گلکسی اس 7 با پردازنده ی اسنپدراگون 820 خواهد آمد

 انتظار داریم دو گوشی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج امسال در تاریخ 2 اسفند و یک روز پیش از MWC رونمایی شوند. شایعه شده که این گوشی در 11 مارس 2016 پا به فروشگاه ها خواهد نهاد.

منبع: geeky-gadgets

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مشخصات سامسونگ گلکسی اس 7 رسما تایید شد؛ ویژگی ها و زمان عرضه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *