مرد کوسه ای: نسل جدید مبلمان پوشیدنی

Sharkman دیزاین شده توسط Yang Zhao یک مبل پوشیدنی فانتزی است که شما در شرایط گوناگون قادر به استفاده از آن خواهید بود. Sharkman برای آن دسته از افرادی ارائه شده است که علاقه خاص به بودن در یک منطقه امن، راحت و خنک دارند. گفتنیست Sharkman نسل جدید مبلمان پوشیدنی با کسب امتیاز برتر برنده جایزه بین المللی ابداع دانشجویان شده است.

  • منطقه امن را با خودتان حمل کنید

شما می توانید Sharkman را متناسب با شریطتان مطابق با روش های گوناگون دوباره بسازید. تجدید ساختار مبل Sharkman و پوشیدن آن همانند جلیقه از جمله قابلیت های مثبت این مبل پوشیدنیست. مبل نرم چندمنظوره Sharkman را هر آنگونه که بخواهید می توانید مانند یک لباس مبدل به تن کنید.

ساختار دیزاین شده از جنس فوم این مبلمان باعث کاربرد آسان و راحت برای کاربران خواهد شد. بدین ترتیب، مرد کوسه ایتان به زودی می تواند به یک چادر تبدیل شود. و سپس به یک میز کار قابل حمل که قادر به گذاشتن لپ تاپتان بر روی آن خواهید بود. نهایتا می توانید از آن به عنوان غاری به منظور پنهان شدن بهره مند شوید!

دیزاین ارگونومیک Sharkman یک ساختار انعطاف پذیر نرم و گرم متناسب با هر نوع بدن ارائه داده است. طبق گفته Zhao، طرح ریزی تجربی این مبل متکی بر یک فرآیند تحقیقات گسترده شامل مهندسی ارگونومیک بوده است.

  • تا کنید و از نو بچسبانید

شما می توانید صندلی اداری خود و محل کار شخصی قابل حملتان را هرکجا که دوست دارید با خودتان ببرید. تنها کاری که بدین منظور قرار است انجام دهید این است مرد کوسه ایتان را تا کنید و قطعات را به یکدیگر متصل کنید. اگر در شرایط استراحت به سر می برید و در موقعیت کار نیستید Sharkman را به یک غار بزرگ تخم مرغ شکل تغییر حالت بدهید و به آسمان شب خیره شوید.

Yang Zhao یک طراح جوان و بااستعداد چینی است. و Sharkman او به منظور نمایش در امواج مغزی: اختراع همدلانه از جشنواره طراحی لندن 2016 انتخاب شده است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مرد کوسه ای: نسل جدید مبلمان پوشیدنی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *