ماشین لباسشویی جدید ال جی

لباس شویی ال جی

شرکت ال جی یکی از فعال ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در جهان می باشد.
روزی روزگاری یک تخته فلزی و یک عدد صابون جامد کنار یک تشت بزرگ آب داغ ، راهی نوظهور برای شست و شوی رخت و لباس های کثیف بود. مثل اینروزها نبود که یک ماشین لباسشویی اتوماتیک خودش بشوید و خشک کند و تنها زحمتی که به صاحبش بدهد فشردن دو سه دکمه باشد و بس.
باید بابت این باری که پیشرفت تکنولوژی از روی دوش آدم ها به مرور زمان برداشته است خوشحال باشیم. اینروزها شما ماشین های لباسشویی جدیدی را در دسترس دارید که با یک تیر چند نشان می زنند. مثلا اینکه وقتی پای شست و شو به میان می آید مقوله سلامت و بهداشت هم ناخودآگاه مطرح می شود، وقتی درباره ماشین لباسشویی حرف می زنیم، داستان صرفه جویی در مصرف انرژی پر رنگ می شود، وقتی درباره شست و شو می گوییم یعنی درباره قسمتی از روزمره مان بحث می کنیم، قسمتی از روزمره مان که باید با صرفه جویی در وقت و انرژِی و در عین حال لحاظ کردن سلامت و بهداشت خانواده همراه باشد البته همراه با دقت کافی برای پاکیزگی که خب، چه کسی از چنین سبک زندگی بدش می آید؟
کمپانی های تولید محصولات خانگی هم با ترسیم همین چشم انداز از گذشته به حال آمده اند. ماشین های لباسشویی تایتان ال جی نمونه ای بارز از این موضوع هستند. قرار است با یک تیر چند نشان بزنید.
قابلیت های منحصر به فرد این ماشین لباسشویی را می توان در این موارد خلاصه کرد: موتور Direct Drive  یا همان بدون تسمه، قابلیت TurboWash که شستشوی سریع در 59 دقیقه است، قابلیت True Steam یا  شستشو با بخار آب 100% خالص، نرم کننده با بخار، بوزدایی و رفع چروک ها با بخار ، قابلیت ضد حساسیت ، پنل کنترل لمسی ، دستگیره درب مخفی و سیستم عیب یابی هوشمند.
تعریف بسیار ساده ای که می توان از این ماشین لباسشویی ارائه داد که قطعا برای خانه دارها بسیار حائز اهمیت است، بهره مندی این وسیله از 6 برنامه شستشو همانند شستشو با دست است که می تواند متناسب با نوع پارچه ها،  برای هر کدام شستشوی مخصوص به همان پارچه را فعال کند. بنابراین دیگر از کش آمدن بافتنی ها و تغییر رنگ کتان ها و آب رفتن این پارچه و قد کشیدن آن یکی خبری نخواهد بود!
کنار همه اینها، به خصوص بچه دارها حتما از شنیدن این خبر خوشحال خواهند شد که این ماشین لباسشویی بیش از 20 نوع از انواع لکه ها را از بین می برد که از جمله آنها می توان به لکه های شکلات، قهوه و امثال آن اشاره کرد.
شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید بخشی از مشکلات آلرژی که خواب و خوراک را از افراد مبتلا گرفته است ناشی از مواد آلرژی زای خانگی است که خب می تواند در پس یک شستشوی صحیح لباس به حداقل ممکن برسد. برای همین هم در بین همه قابلیت های تایتان ال جی می توان ویژگی ضد حساسیت بودن آن را بیشتر مورد توجه قرار داد چه اینکه تا 99.9 درصد از آلرژن های خانگی را کاهش می دهد و با نابود کردن باکتری ها، حداقل رخت و لباس شما را که مستقیم با پوست بدنتان تماس دارند از این لحاظ مصون نگه می دارد.
شما فقط چند دکمه را فشار می دهید و بعد می روید تا بقیه کارهایتان را به سرانجام برسانید. شما حتی صرفه جویی در آب و برق را هم اتوماتیک انجام می دهید. با همه این اوصاف نباید گاهی هم به جای غرولند به تکنولوژی ، حضورش را در زندگی روزمره خوش آمد گفت؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اسپیکر Music Flow ال جی رو نمایی شد

نظرات در مورد : ماشین لباسشویی جدید ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *