لپ تاپ ارزان قیمت با صفحه نمایش لمسی و ویندوز 8

Asus Vivobook X202E
Asus Vivobook X202E
Asus Vivobook X202E

لپ تاپ ارزان قیمت با صفحه نمایش لمسی و ویندوز 8 با برترین برند 2012 ایسوس یکی از برترین برند های لب تاپ در جهان است به گزارش گروه علم و فناوری زوم تک ایسوس لب تاپی با برترین کیفیت را با قیمت ارزان به بازار ارائه می نماید.

نقاط قوت : لپ تاپ Asus Vivobook X202E نسبت به ویندوز8 و صفحه نمایش لمسی اش بسیار ارزان است  و همانند یک سیستم high-end یعنی سیستمی با حد اکثر کیفیت به نظر می رسد و همینطور نیز احساس می شود.

نقاط ضعف : در این لپ تاپ ها از یک مدل قدیمی تر و کم سرعت تر CPU استفاده شده است , طول عمرباتری این لپ تاپ ها زیاد تاثیر گذار نیست و ضعیف عمل می کند و سطح تاچ پد ( موس لمسی ) بزرگش به صورت فلسی یا دانه دانه است.

Asus Vivobook X202E
Asus Vivobook X202E

در کل یافتن لپ تاپی با این امکانات و با قیمت زیر 600 دلار بسیار عالی است اما باید توجه کرد که مدل X202E لپ تاپ های Asus نیازمند کمی سازش و مدارا با عملکرد سیستم و عمر باتری است.
قیمت این لپ تاپ ها ازهنگام ورود به دنیای لپ تاپ های لمسی با ویندوز8 از اولین قیمت آن که بیش از 1600 دلار در پاییز سال 2012 بوده , با کاهش رو به رو بوده است. قیمت یک لپ تاپ Asus Vivobook X202E با مانیتور 11 اینچی 549 دلار است ( در اصل قیمت آن 599 دلار است اما به طور گسترده 50 دلار ارزان تر در بازار یافت می شود )

مترجم آیلار مهرنصب[divider]

نسخه نهایی ویندوز 8
نسخه نهایی ویندوز 8
نسخه نهایی ویندوز 8.1
نسخه نهایی ویندوز 8.1
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  عینک هوشمند ایسوس AirVision M1 معرفی شد

نظرات در مورد : لپ تاپ ارزان قیمت با صفحه نمایش لمسی و ویندوز 8

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *