قفل مجازي جي ميل

امنیت جی میل

امروزه  محافظت از رمز عبور در وسايل ارتباطي  يكي از مراتب احتياطي است .

امنیت جی میل
امنیت جی میل

قديم اينجوري نبود براي حفاظت از مال و لموال و اسناد مهم آن را در گنجه هاي قفل دار قرار ميدادند و با قفلي بزرگ قفلش ميكردن تا كسي نتونه بهشون دسرسي كنه. بعدها گاوصندوق اومد و پول و كاغذ و اسناد و در اون نگه داري ميشد اما حالا دارايي هاي فرد كاغذ و اسناد و پول نيست بلكه اطلاعات شخصي و فردي انهاست كه دردنياي مجازي  به راحتي سرقت ميشن بدون اينكه طرف خودش خبر دار شود.

اما براي جلوگيري از سرقت اطلاعات شخصي خودمون در دنياي مجازي نياز به قفل هاي مجازي داريم تا كسي به سادگي نتونه سرقت كنه چند راه ساده رو براي شما ميگم كه بتونيد در از همه وسايل الكترونيكي خودتون  چه لپ تاب چه كامپيوتر و چه تبلت محافظت كنيد.

 اولين راه:

Google Alert

اين كار كمتر از يك دقيقه وقت شمارو نميگيرد. براي انجام دادن اين كار بريد به ادرس زير google.com/alerts نام و مدل هاي مختلف ” نام خود “را در داخل گيومه بنويسيد.

دومين راه: فعال كردن تاييد دومرحله اي در جي ميل

با انجام دادن  چند مرحله ساده ميتوانيد امنيت جي ميل خود را بالا ببريد . به اين ترتيب، هنگامي كه بخواهيد از وسيله  ديگري به جي ميل خود متصل شويد بايد رمز تاييد را داشته باشيد. اين كار باعث كوتاه شدن دست سو استفاده كننده ميشود اين مفهوم كه اگر حتي بطور اتفاقي كسي به رمز عبور جي ميل شما دسرسي پيدا كند باز هم نميتواند از كامپيوتر ديگري وارد اكانت شما بشود.  ميليونها كاربر در سرتا سر جهان از اين روش براي حفظ اطلاعات شخصي خود در جيميل شان استفاده ميكنند و تنها را مطمين براي حفظ حريم شخصي در جي ميل است كه بطور كامل و مطمين انجام ميشه و با خياتل راحت ميتوانيد از اين امكان اسفاده كنيد.

منبعGOOGLE ALERT

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : قفل مجازي جي ميل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *