فیسبوک فریم های مشابه با Snapchat را اضافه کرد

فیسبوک در کنار قابلیت های اضافه کرده اخیر، یک قابلیت دیگر را نیز افزود. فیسبوک که جدیدا روی ویژگی های عکاسی دقیق شده است، با افزودن قابلیت های نظیر دیگر اپلیکیشن ها و نرم افزارها تلاش در جذب و نگه داشتن همان کاربران اصیل خود دارد. فیسبوک که تا بحال قابلیت های مشابه با Prisma و افکت های دیگر نرم افزارها را اضافه کرده بود، این بار تصمیم به افزودن فریم های مشابه با اسنپ چت گرفته است.

شما در این قابلیت اخیرا افزوده شده با انتشار یک ابزار جدید به کاربران اجازه داده تا به ساخت و ارائه عکس خود در قاب های سفارشی برای دیگران بپردازند. این فریم ها درست مانند فیلترهای geo اسنپ چت متناسب با محل و رویداد قرار گرفته در آن عکس شما را احاطه خواهند کرد. و شما می توانید متناسب با مکان موردعلاقه یا احساس داشته تان از نوارهای ارائه داده ابزار استفاده کنید. شبکه اجتماعی از سال 2015 فریم های عکاسی ارائه داد اما مورد توجه کاربران قرار نگرفت.

فریم عکس فیسبوک

خلاف دیگر قابلیت های افزوده فیسبوک، این فریم ها برای همگان قابل دسترس نیست. “Camera Effects Platform” فعلا در کشورهای کلمبیا، مکزیک، تایوان، انگلستان و ایرلند قابل دسترس است. اما در کشور آمریکا و دیگر مارکت ها در سایر کشورها به زودی قابل دسترس خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فیسبوک فریم های مشابه با Snapchat را اضافه کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *