فروشگاه های مایکروسافت دیگر تلفن همراه نمی فروشند

احتمالا اگر به گذشته برگردیم مایکروسافت برای جلوگیری از وضعیت پیش آمده در بخش موبایل خود تصمیمات دیگری را اتخاذ میکرد.به گفته خیلی از کارشناسان عدم گرفتن تصمیمات مناسب در موقعیت های حساس باعث شکست ویندوزفون شد.مایکروسافت برای موفقیت های لومیا 950 شانس زیادی قائل بود ولی این بار هم نتوانست آنطور که باید توجه ها را به خود جلب کند.

کمپانی HP هم به تازگی موبایل Elite X3 را معرفی کرده است.شاید روی کاغذ شانسی برای موفقیت این تلفن همراه درنظر بگیریم اما با توجه به قیمت و ساز و کار عرضه آن به نظر می رسد این موبایل هم اهداف سازمانی را دنبال میکند.

در چند وقت اخیر شاهد آن بودیم که مایکروسافت فعالیت های خود در حوزه ویندوزفون را به سمت کارهای بازرگانی پیش برده و در حال کناره گیری از بازار موبایل در سراسر آمریکاست.به نظر می رسد که ردموندی ها هم دیگر به این بازار امید ندارند و قصد دارند در بخش های دیگری توسعه ی ویندوزفون را گسترش دهند.شاید اقدام به ایجاد و راه اندازی فروشگاه هایی تحت عنوان Microsoft Store هم یکی از این گام هاست.در این مراکز فروشگاهی تنها شاهد لپتاپ ها و سرفیس ها هستیم و خبری از وجود اسمارت فون های ویندوزی نیست.

گزارش های بدست آمده از فروشگاه های این شرکت در بوستون و آریزونا حاکی از آن است که در این فروشگاه ها تقریبا هیچ موبایلی برای فروش وجود ندارد و کارکنان این مراکز هم اطلاعاتی درمورد این محصولات ارائه نمیکنند.از طرفی برگزاری جشنواره های مختلف از سوی ردموندی ها در جهت فروش سریعتر محصولات اسمارت فون خود نیز میتواند گویای آن باشد که آنها میخواهند هرچه سریعتر انبارهای خود را از موبایل های ویندوزفونی خالی کنند.

البته این را باید بگوییم که عدم ارائه اسمارت فون های ویندوزفونی به بازارهای مصرفی، نمیتواند علتی برای پایان کار این پلتفرم باشد. همان طور که گفتیم Elite X3 در حال حاضر در ایالات متحده پیش فروش می شود، و همچنین «Surface Phone» مایکروسافت به احتمال زیاد در سال 2017 رونمایی خواهد شد.

باید صبر کرد و دید که آیا پروژه عرضه ویندوزفون روی تلفن های همراه به کلی شسکت میخورد یا مایکروسافت بار دیگر قدرتمندتر از قبل بازخواهد گشت.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروسافت به این زودی ها Surface Duo 2 را از دور خارج نمی کند

نظرات در مورد : فروشگاه های مایکروسافت دیگر تلفن همراه نمی فروشند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *