عکس های گوشی جدید سونی

عکس های گوشی جدید سونی

یک تیزر روی صفحه توییتر سونی اکپریا در روز پنج شنبه قرار داده شد. با توجه به این تیزر به نظر میرسد که این غول صنعت الکترونیک میخواهد در ماه آینده گوشی جدید خود را معرفی کند. همچنین، عکسی از دستگاه ی که شایعه شده Xperia C5 Ultra باشد به همراه صفحه هایی از راهنمای کاربر در وب منتشر شده است. این طور به نظر میرسد که این گوشی قرار است در مراسم معرفی شود.
آن طور که از تویید بر می آید، ممکن است سونی دستگاه اکسپریا جدید خود را در روز دوشنبه با دوربینی وارد بازار کند که در کسری از ثانیه عکس میگیرد. این دوربین نوع جدیدی از روش های اتوفوکوس را به نمایش خواهد گذاشت و شاید حتی بهبودی در میزان حساسیت حسگر و سرعت شاتر. این توییت که عکس آن را در بالا دیدید میگوید که ” به دقت گوش کنید، روش جدیدی برای عکس گرفتن در کسری از ثانیه در راه است. 03.08.15 #Xperia ” . هنوز هیچ اطلاعات دیگری درباره این گوشی در دسترس نیست.
با این که هیچ اطلاعات رسمی دیگری درباره ی دستگاه وجود ندارد، شایعه هایی در دنیای وب منتشر شده که میگویند احتمال دارد این گوشی، Sony Xperia C5 Ultra باشد. یک تصویر زنده از گوشی به رنگ سفید از طریق Nowhereelse به اینترنت راه پیدا کرده است. در این عکس فقط قسمت جلوی گوشی مشخص است.

 

عکس های گوشی جدید سونی
عکس های گوشی جدید سونی

در اوایل این هفته از طریق Xperia Blog خبری منتشر شده که نشان میدهد این گوشی با نمایشگر 5.5 اینچی تمام اچ دی با وضوح 1080×1920 پیکسل، پردازنده 8 هسته ای 64 بیتی MediaTek MT6752، دو گیگ رم، و دو دوربین 13 مگا پیکسلی یکی در پشت و یکی در جلو به بازار می آید. همچنین شایعه شده که سنسور دوربین Sony IMX230 است که در گوشی تازه عرضه شده ی Motorola Moto X، در دو نسخه Style و Pure، استفاده شده است.

sony_xperia_c5_ultra_user_guide_features_xperia_blog

این عکس اطالاعاتی از چیزی که میگویند Sony Xperia C5 Ultra است را به همراه راهنمای کاربرش نشان میدهد. در راهنمای کاربر این دستگاه مشخص است که این گوشی از مموری کارت پشتیبانی میکند و امکان اتصال از طریق NFC را دارد.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی سونی Xperia 1 V

این هفته، سونی رابط کاربری جدیدی را روی کاربران Xperia Z3 در سوئد امتحان کرد. این کمپانی گوشی ساز ژاپنی قصد دارد با این ابتکار، تجربه جدید و بی همتایی از اندروید را به کاربران گوشی های سونی اعتا کند.

 

منبع : gadgets.ndtv.com

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عکس های گوشی جدید سونی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *