عوامل و حل مشکل عدم اتصال گوشی به مودم

مشکل WIFI

اگر مشکل وصل نشدن به WIFI را در گوشی هوشمند خود دارید می توانید با برسی نکات و راه کار های پیشنهادی در این مقاله مشکل را برطرف کنید…

مشکل اتصال گوشی به wifi

با این فرض که شما می خواهید به اینترنت وصل شوید ولی مشکلاتی وجود دارد شما می توانید با فعال کردن بخش Data از اینترنت سیم کارت خود استفاده کنید که از شارژ شما کم می کند و همچنین میتوانید از بسته های اینترنتی موجود بسته به خط گوشی خود استفاده کنید که از لحاظ قیمت مناسب و معمولا از سرعت بالایی برخوردار می باشد.

اشکال نرم افزاری

مشکل نرم افزاری به دو دسته تقسیم می شود یعنی ممکن است نرم افزار هایی که اخیرا نصب کرده اید به این اختلال در شبکه ربط داشته باشد پس تمام نرم افزار هایی را که احتمال می دهید می تواند باعث این خرابی شود را پاک کنید یا می تواند از مشکلاتی نرم افزاری باشد که احتمالا با به روز رسانی موبایل رفع شود.

اشکال سخت افزاری

ممکن است بر اثر ضربه یا عوامل دیگر گوشی یا تبلت شما آسیب دیده باشد که باعث این خرابی شده باشد.

اشکال سخت افزاری

ممکن است طی ضربه یا عوامل دیگر گوشی یا تبلت شما ضربه خورده باشد که باعث این خرابی شده باشد.

مطمئن شوید WiFi  روشن باشد !

شاید به نظر پیش پا افتاده باشد ولی ممکن است که از دفعه قبلی که مودم را خاموش کرده باشید یادتان رفته باشد و با مودم خاموش به تلاش برای وصل شدن اقدام کرده باشید.

حالت پرواز

مطمعن شوید که تنظیمات موبایل خود را بر روی حالت پرواز قرار ندهید چون به جز وصل نشدن تمام تماس ها شما امکان اتصال به اینترنت هم نخواهید داشت .

از WiFi مطمئن شوید

اگر گوشی شما حتی کانکشن مودم را به شما نمایش نمی دهد باید مطمعن شوید که اشکال از موبایل یا مودم نیست.برای این کار می توانید از یک گوشی دیگر برای تست استفاده کنید و اگر مودم را تازه دریافت کردید یا خودتان آن را تنظیم کردید امکان اشتباه تنظیم کردن نیز وجود دارد.

اتصال به WiFi ولی بدون اینترنت

در این مواقع مطمعن شوید که حجم یا زمان اینترنت شما تمام نشده باشد و اگر از این بابت مطمعن هستید موبایل و مودم خود را یک مرتبه خاموش و روشن کنید.اگر مشکلات هم چنان بر طرف نشده بود می توانید برای رفع آن بر روی کانکشن لمس کرده و بر روی آن نگه دارید و بر روی گزینه Forget Network زده و رمز عبور را مجددا وارد کنید.

اگر این مقاله آموزشی برای شما جذاب بود ، خوشحال خواهیم شد نظراتتان را در مورد این مقاله در بخش نظرات اعلام نمایید. نظرات شما باعث دلگرمی ما در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان خواهد شد .

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عوامل و حل مشکل عدم اتصال گوشی به مودم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *