بدجنس ترین موجود جهان “عنکبوت بیوه سیاه”

عنکبوت بیوه سیاه یک موجودی بدنام که با رنگ و طرحی مانند ساعت شنی روی شکمش شناخته می شود و در اروپا و آسیا بسیار یافت می شود که زهرش 15 برابر قوی تر و کشنده تر از مار زنگی است که از تاثیرات نیش این عنکبوت درد عضلات, تنگی نفس و در نهایت مرگ است.

این عنکبوت فقط برای دفاع از خودش و تخم هایش نیش میزند برای مثال اگر شما به صورت اتفاقی روی آن بنشینید احتمال نیش خوردن زیاد است.

این عنکبوت در رنگ های مختلفی وجود دارد که بیشترین نوع آن ها با رنگ سیاه و قهوه ای بدنه و لکه های نارنجی و قرمز روی شکم می باشند.widow_spider_bites_woman

اسم این عنکبوت به دلیل این بیوه سیاه نامیده می شود که بعد از جفت گیری جفت خود را نیش میزند و می خورد تا نیرو کافی برای دوران بارداری را داشته باشد.

بیوه سیاه با تاری که می بافد شکار خود را به دام می اندازد که شامل پشه , مگس و ملخ می شود و آنها را داخل پیله هایی از تار ابریشمی خود می پیچد.

این موجودات در این نیز وجود دارند و از سال های 70 و 73 در خراسان توجه زیادی را جلب کرد…برای پیشگیری از نیش این عنکبوت در روز های گرم از وارد کردن دست در جاهایی که درون آنها معلوم نیست خودداری کنید و بدن خود را پوشیده نگه دارید .

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بازسازی 2 بازی محبوب ویندوز XP ( اندروید )

نظرات در مورد : بدجنس ترین موجود جهان “عنکبوت بیوه سیاه”

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *