شکایت کاربران از ویندوز 10 مایکروسافت؛ احتمالا مایکروسافت دادگاهی میشود

شکایت کاربران از ویندوز 10 مایکروسافت

ویندوز نسخه ی 10 چند ماه است که به صورت عمومی عرضه شده است. در این مدت بازخورد های متفاوتی برای این ورژن ایجاد شده .برخی از کاربران و منتقدان اظهار دارند که ویندوز 10 بهترین نسخه این سیستم عامل تا کنون است اما در سمت مقابل کاربرانی قرار دارند که نیمتوانند با نواقص این سیستم عامل کنار آیند و همین افراد قصد دارند بر علیه مایکروسافت شکایتی را ترتیب دهند.

 این کار برای اولین بار در انجمن مایکروسافت پیشنهاد شد؛ در آن زمان حدود 200 نفر از عملکرد این سیستم عامل در نسخه ی 10 ناراضی بودند. کاربرانی که  در یک توصیف کوتاه از آپدیت شدن به ویندوز 10  ویژگی بی استفاده شدن را به کار بردند. اگر این ایده کاربران بیشتری را درگیر خود کند در آینده ای نزدیک میتواند برای مایکروسافت مشکل ساز شود. از مشکلات اساسی این نسخه میتوان به از دست رفتن اطلاعات و داده ها، باگ هایی هنگام ورود به ویندوز، خطرات حریم خصوصی و عیب هایی در صدا اشاره کرد. همه ی اینها باعث شده است که قشر عظیمی از کاربران نسبت به ویندوز 10 حس خوبی داشته باشند.

با وضعیت موجود، هنوز هم نمیتوان  به محاکمه شدن مایکروسافت خوش بین بود؛ در هنگام نصب ویندوز 10، تعدادی از این مشکلات نام برده شده است و مطمئنا با چند آپدیت رفع خواهد شد. همچنین در مورد حریم خصوصی و دسترسی مایکروسافت به اطلاعات کاربران، این کمپانی موارد اینچنی را ادعایی کاملا دروغین خوانده است.

در یک جمع بندی، مایکروسافت برای ویندوز 10 زمان و سرمایه زیادی صرف کرده است اما به نظر میرسد که نظرات کاربران مطابق انتظار کمپانی پیش نرفته است. با این اوصاف، مایکروسافت باید منتظر باشد چون به زودی لاز است از ویندوز 10 خود در مقابل کاربران نا راضی دفاع کند.

منبع: softpedia

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  با گوشی جدید مایکروسافت آشنا شوید؛Microsoft Lumia 650

نظرات در مورد : شکایت کاربران از ویندوز 10 مایکروسافت؛ احتمالا مایکروسافت دادگاهی میشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *