شمارش معکوس تا رو نمایی گوشی جدید گلکسی اس 5 سامسونگ

thumbnail image The countdown to the Samsung Galaxy S5

تا کنون خبر های زیادی در مورد گوشی جدید کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس 5 به بیرون درز کرده است ، هم اکنون شمارش معکوس تا رونمایی این گوشی هوشمند سامسونگ آغاز شده است ، اگر نیم نگاهی به خبر های منتشر شده تا کنون در باره گلکسی اس5 توجه کنیم ساختار کلی این گوشی هوشمند قابل یش بینی است.

 thumbnail image The countdown to the Samsung Galaxy S5
The countdown to the Samsung Galaxy S5

30 بهمن 92 انتشار خبر حسگر اثر انگشت در گوشی هوشمند گلکسی S5 وجود یک حسگر امنیتی در این گوشی جدید سامسونگ را تایید کرد ، البته  قبلا هم خبری در این مورد منتشر شده بود ، که وجود حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی را اطلاع می داد ، اما با انتشار خبر دوم یعنی وجود حسگر اثر انگشت در کنار دکمه خانه وجود حسگر بیرون از صفحه نمایش را تایید کرد. یعنی چیزی شبیه حسگر اثر انگشت آیفون 5S !

19 بهمن 92 انتشار خبر بنچمارک و امکانات گوشی گلکسی اس ۵ در این خبر اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی منتشر شد ،این گوشی هوشمند دارای دوربین قدرتمند ۱۷ مگاپیکسلی با رزولوشن فوق العاده ی ۵۳۱۲ در ۲۹۸۸ پیکسلی می باشد. همچنین پردازنده این گوشی از نوع چهارهسته ای snapdragon 800 می باشد که حتی ممکن است از پردازنده ی ۶۴ بیتی نیز قدرتمند تر باشد.

16 بهمن ماه 92 انتشار خبر تکنولوژی جدید سامسونگ با اسکن اثر انگشت در گوشی گلکسی S5 که به وجود حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش گلکسی اس 5 اشاره می کرد. اما این خبر بعدا تکذیب شد.

30 دی ماه 92 انتشار خبر گلکسی S5 با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی و استفاده از سنسور چشمی و البته هنوز هم پلاستیکی این خبر هم به مشخصات بدنه این گوشی به همراه دوربین پر قدرت آن اشاره می کند در این خبر اطلاعاتی درباره دوربین بیست مگاپیکسلی گلکسی اس پنج فاش شد ، البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این خبر ها اغلب توسط خود کمپانی ها منتشر می شود ، دلیل اصلی انتشار این خبر ایجاد هیجان در بازار در هنگام رونمایی از محصول جدید است.که به نوعی یک ترفند تبلیغاتی و بازاریابی به شیوه مدرن است! در این خبر اطلاعاتی از صفحه نمایش ، باتری ، جنس بدنه و قابلیت «multi-hovering» یا «کنترل غیر لمسی» هم ارائه شده بود.

بیشتر بخوانید  اطلاعاتی جدید در باره گلکسی نوت 4 که اطلاعات قبلی را نغض می کنند

28 دی ماه 92 انتشار خبر گلکسی اس ۵ و سیستم ردیابی چشمی در این خبر هم امکانات جالب و متفاوت ردیابی چشمی گوشی هوشمند جدید سامسونگ مورد توجه قرار گرفت گفتنی است مشروح خبر رد یابی چشم سامسونگ که در گلکسی اس ۴ معرفی شده بود احتمالا با همین گوشی یعنی اس ۵ هم کار خود را پایان میدهد چون گلکسی اس ۵ میتونه تمام حرکات سر کاربر رو ردیابی کنه. سامسونگ درخواست یک پروانه جدید اروپایی رو ثبت کرده که مبتنی بر کنترل گوشی های هوشمند با استفادهاز دوربین در جلوی آنهاست.

7 آبان ماه 92 خبر ارائه گوشی گلکسی S5 با پردازنده ۶۴ بیتی اعلام شد ،مشروح این خبر اینگونه بود : براساس  آخرین گزارشات رسیده  گوشی گلکسی اس ۵ کمپانی سامسونگ از دارای یک پردازنده ۶۴ بیتی خواهد بود ، البته رقبای سامسونگ از جمله اپل هم قبلا از پردازنده ۶۴ بیتی در تبلت هایش استفاده کرده است . پا گذاشتن پردازنده های ۶۴ بیتی تحولی شگرف در صنعت گوشی های هوشمند خواهد بود.

و اما آخرین خبر که در تاریخ سوم اسفند 92 منتشر شد حاوی خبری مبنی بر رونمایی گوشی گلکسی اس 5 سامسونگ در تاریخ 24 فوریه یعنی دو روز آینده است ، احتمالا انتظار  علاقه مندان تازه های سامسونگ دو روز آینده به پایان خواهد رسید و این گوشی پس از ماه ها خبر های مطبوعاتی بطور رسمی رونمایی شود ، طبق گزارشی که در وبسایت Cnet  منتشر شد ، به احتمال زیاد این گوشی هوشمند سامسونگ دو روز آینده رونمایی می شود.

راستی پیشنهاد می کنم  بررسی تخصصی گلکسی اس 5 رو هم ببینید.

منبع : Cnet

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : شمارش معکوس تا رو نمایی گوشی جدید گلکسی اس 5 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *