شرکت سامسونگ در دادگاه از اپل شکست خورد.

جنگ اپل و سامسونگ

کمپانی اپل طی شکواییه ای شرکت سامسونگ را به کپی برداری از گوشی ها و دستگاه های هوشمند خود کرد. در آخرین دادگاهی که در یکی از شهر های ایالت ایلینوی امریکا برگزار شد ، کمپانی سامسونگ متهم به کپی برداری از محصولات اپل شناخته شد ، این دادگاه به شرکت سامسونگ دستور داد جریمه ای حدود 300 میلیون دلار به عنوان غرامت به کمپانی اپل پرداخت نماید.

جنگ اپل و سامسونگ
جنگ اپل و سامسونگ

براساس گزارش گروه علم و فناوری زوم تک به نقل از وبسایت رسمی Fox news از بیست و شش محصولی که اپل به دلیل شباهت بسیار زیاد به محصولات اپل به دادگاه علیه سامسونگ شکایت کرده بود 13 محصول تایید شده است ، یعنی دادگاه 13 محصول را از 26 محصول ارائه شده توسط اپل تایید کرده است ، در صورت تایید 26 محصول این غرامت به 1 میلیارد دلار افزایش می یافت ، که با عدم تایید آن مبلغ غرامت سامسونگ به 300 میلیون دلار کاهش یافت.

گوشی های هوشمند در دنیای تکنولوژی های نوین بازاری بالغ بر 350  میلیارد دلار است ، این بازار وسوسه انگیز باعث ایجاد جنگ و جدل بزرگی بین تولید کنندگان مطرح جهان یعنی اپل و سامسونگ شده است ، در ماه مارچ دادگاه جدیدی در مورد تازه ترین محصول کمپانی سامسونگ برگزار خواهد شد ، که از طرف اپل طرح شکواییه شده است.

این اولین بار نیست که شرکت اپل ، سامسونگ را به کپی برداری از محصولات خود متهم می کند ، البته ذکر این نکته هم خلی از لطف نیست که سامسونگ هم در اقداماتی مشابه اپل را به انگیختن حس ناسیونالیستی دادگاه های امریکایی بر علیه سامسونگ متهم می کند. به نظر شما ادعاهای کدام شرکت درست است؟

در دادگاه هفته گذشته سامسونگ ، کمپانی اپل را متهم کرد که در تلاش است با ایجاد روحیه میهن‌پرستانه با ایجاد بحث های دفاع از کمپانی های  امریکایی در برابر شرکت های خارجی، هیات منصفه دادگاه را منحرف کرده است و باعث ایجاد جوی بر علیه وی شده است. در هر حال در این دادگاه حکم بر علیه این شرکت صادر شد و 290 میلیون دلار خسارت برای اپل تعیین گردید.

منبع Fox News

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری Galaxy Z 4 و دریافت آپدیت امنیتی ماه می 2023

نظرات در مورد : شرکت سامسونگ در دادگاه از اپل شکست خورد.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. فکر نکنم امین جان اینا تا آخر دنیا دشمن همن رقیبن دیگه این امریکایی ها هم که مستکبر 🙂