سگ ها در مورد صاحبان خود خواب می بینند

سگ ها درمورد صاحبان خود خواب می بینند

دکتر روانشناس Deire Barrett  از دانشگاه هاروارد که سال های زبادی را صرف مطالعه در مورد رفتار انسان و حیوانات کرده است بر این عقیده است که سگ ها نیز مانند انسان ها در مورد کار هایی که کردند و فکر هایی که می کنند خواب هایی در طول شبانه روز می بینند با این تفاوت که هیجان خواب برای آنها بیشتر از انسان ها است به طوری که در خواب صدا های عجیب در میاورند و لب و پاهای خود را تکان می دهند.

خواب در سگ ها کاملا به انسان ها مشابه است و به دلیل این که سگ به صاحب خود وابستگی زیادی دارد خواب هایی که در شبانه روز می بیند در مورد بازی کردن با صاحب خود می باشد.

two pug puppies sleepingالبته این یک نظریه است و کاملا نمی توان گفت که سگ ها در مورد چه چیزی خواب می بینند ولی طی تحقیقات انجام شده سگ ها نیز مانند انسان وقتی به مرحله دوم خواب که در آن خواب دیدن اتفاق می افتد وارد می شوند در مورد اتفاقاتی که در طول روز افتاده خواب می بینند.

خواب دیدن برای سگ ها یک عمر طبیعی است و نسبت به سن آن ها نیز متفاوت می باشد به صورتی که سگ های کوچک چند برابر سگ های بزرگ اشتیاق به خواب دیدن دارند و در هر 10 تا 15 دقیقه 2 دقیقه را خواب می بینند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سگ ها در مورد صاحبان خود خواب می بینند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *