اطلاعات تکمیل تر از گوشی هوشمند سونی اکسپریا Z3

سونی اکسپریا Z3

اطلاعات تکمیل تر از گوشی هوشمند سونی اکسپریا Z3 : شایعات زیادی در باره سونی زد 3 به گوشی می رسد. رفته رفته که به مراسمی که در پیش رو داریم نزدیک می شویم و شایعات هم در باره مجموعه گوشی هایی که معرفی خواهند شد زیاد می شوند.

شرکت سونی به تازگی ها مطالبی منتشر کرده که همه ی شایعه ها را نغز می کند. سونی در یک عکس ساده ، امکانات سخت افزاری گوشی جدید خود را به طور کامل معرفی کرد. در این عکس به بررسی قطعات گوشی از نوع کلمات کلیدی پرداخته شده است که ما آن را به طور کامل برای شما توضیح می دهیم تا دیگر جایی برای سوال در این راجع باقی نماند.

شایان ذکر است این گوشی که قرار است در IFA معرفی گردد به گقته مدیر برنامه ریزی سونی بعد از رونمایی فروش این گوشی آغاز گردیده و این گوشی در دست مخاطبان و طرفداران قرار خواهد گرقت. برای کسب اطلاعات بیشتر در راجع سخت افزار این گوشی تا پایان مطلب با گروه خبری زوم تک همراه باشید.

در جدول فوق مقایسه ای بین دو گوشی زد 2 و زد 3 صورت گرقته است. این مقایسه نشان می دهد سونی برای آنکه بتواند قیمت گوشی را ثابت نگه داشته یا کمتر تغییر دهد از سخت افزاری استفاده نموده که این سخت افزار تفاوت کمی با زد 2 دارد. بدنه ی Z3 از پلاستیک تمام ساخته شده است. که این گوشی هم مانند نسل قبلی اش ضد آب بوده و راحتی را برای کاربرانش به رقم می زند.

وزن زد 3 تقریبا 158 گرم می باشد. صفحه نمایش هم دارای ابعادی به بزرگی 5.2 اینچ می باشد. دوربین این گوشی 20.7 مگاپیکسل بوده و دوربین جلویی هم 2 مگاپیکسل می باشد. پردازنده (CPU) سونی 4 هسته ای بوده و فرکانس آن هم 2.5 گیگاهرتز می باشد. البته رم 3 گیگابایتی هم جرفی برای گفتن نگذاشته است. در حال حاضر قیمت ثابتی از سوی اتحادیه برای این گوشی تعیین نشده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بسیار دقیق تر از این گوشی تا دو هفته دیگر صبر نمایید. تا SONY Z3 به صورت رسمی معرفی شود.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی سونی Xperia 5 V

نظرات در مورد : اطلاعات تکمیل تر از گوشی هوشمند سونی اکسپریا Z3

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *