سه محصول جدید HP در نمایشگاه CES 2014

همانطور که میدانید نمایشگاه CES همه ساله به صورت بین المللی برگزار می شود و بزرگترین کمپانی ها و تیم های تولید محصولات دیجیتال نیز در آن شرکت میکنند . محصولاتی که در این نمایشگاه ارائه می شوند همگی از جدیدترین دستاوردها و تکنولوژی های روز هستند و شاید ماه ها بعد در بازار عمومی عرضه شوند .

 

hp_logo_1

 

کمپانی مطرح HP نیز از این قاعده مستثنی نیست و امسال محصولات زیادی را برای طرفداران خود در این نمایشگاه به ارمغان آورده است . جالبترین و داغترین محصولاتی که توسط اچ پی عرضه شده اند ، یک لپ تاپ-تبلت و دو کامپیوتر All in One میباشند که در زیر قصد داریم تا مضخصات این سه را به شما عزیزان معرفی کنیم .

 

لپ تاپ – تبلت HP Pro x2 410

HP_Pro_x2

 

این محصول شاید برای دنبال کنندگان اخبار و کاربران HP بسیار آشنا باشد ؛ زیرا این نیز یکی دیگر از لپ تاپ های سری X2 است که قابلیت تبدیل شدن به تبلت را نیز دارد ، البته با قدرت و طراحی بسیار زیباتر و قدرتمندتر از مدل قبلی . پردازنده ی Intel Core i3 ، نمایشگر 11.6 اینچی ، ویندوز 8.1 اینچی از مهمترین ویژگی های Pro x2 410 هستند . البته این لپ تاپ چندان وزن کمی هم ندارد و وزن کلی آن 1.7 کیلوگرم و وزن تبلت آن 800 گرم میباشد .

ظزفیت 256 گیگابایت به صورت SSD ، اسپیکرهای Beats و دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های این لپ تاپ – تبلت 899 دلاری میباشد .

 

کامپیوترHP ProOne 400 All-in-One G1

HP_ProOne_AiO

 

این کامیپوتر All In One در دو سایز متفاوت تولید میشود : مدل 21.5 اینچی با صفحه ی لمسی و با قیمت 799 دلاری ، مدل 19.5 اینچی بدون صفحه ی لمسی و با قیمت 649 دلار . خریداران امکان این را دارند که از بین نسل چهارم پردازنده های سری Core i یعنی (Core i3, i5, i7) ، مدل مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند . پورت USB 3.0 نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است .

 

کامپیوتر All-in-One HP 205

HP_205_AiO2

این کامپیوتر جدید نیز دارای صفحه ی نمایش 18.5 اینچی است که البته لمسی نیست . پردازنده ی دو هسته ای AMD E1-2500 و ویندوز 64 بیتی 8.1 از ویژگی های آن میباشد که با قیمت 449 دلار بفروش میرسد .

بیشتر بخوانید  لپ تاپ Omen 15 اچ پی معرفی شد

منبع : cnet

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سه محصول جدید HP در نمایشگاه CES 2014

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *