سامسونگ گلکسی اس 7 با دوربین 12 مگاپیکسلی تولید خواهد شد

سامسونگ گلکسی اس 7 با دوربین 12 مگاپیکسلی تولید خواهد شد

روز گذشته، خبری را راجب گوشی سامسونگ گلکسی اس 7 منتشر کردیم که حاکی این بود سامسونگ قصد دارد از دوربین مورد استفاده در گوشی سونی اسکپریا زد 5 و گوشی اس 7 بهره ببرد. سنسور IMX300 سونی به اندازه ای خوب بود که با ترکیب شدن نرم افزاری قدرتمند بتواند اس 7 را به کمرافون سال 2016 بدل کند. اما امروز خبری از منابع مختلف منتشر شده است که شایعه قبلی را تکذیب میکند.

در رابطه با این موضوع، مطلبی در شبکه ی اجتماعی Weibo منتشر شده است که مشخص میکند سامسونگ قصد دارد از دوربین تولیدی خودش استفاده کند. به این معنا که  دیگر خبری از وجود سنسور سونی در گلکسی اس 7 نخواهد بود و سامسونگ تصمیم گرفته است که از لنز و حسگر تولید شده توسط خودش استفاده نماید.

به نظر میرسد که سامسونگ اینبار تصمیم گرفته است با استراتژی اپل قدم بردارد. چرا که نمیخواهد مگاپیکسلی های بالایی که در گلکسی اس 6 را در گلکسی اس 7 نیز به کار برد. به این منظور که میخواهد به جای تمرکز روی تعداد مگاپیکسل دوربین ها، روی حسگر های بزرگتر فوکوس کند.

اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، در گلکسی اس 7 باید شاهد پیکسل های بزرگتری باشیم که میتوانند نور بیشتری جذب کنند و کمترین نویز را داشته باشند. با توجه به گزارش هایی که از چندین منبع مختلف منتشر شده است، سامسونگ  تصمیم نهایی خودش را گرفته و میخواهد دوربینی 12 مگاپیکسلی در اس 7 به کار برد.

اما استفاده از پیکسل های بزرگتر در ازای تعداد مگاپیکسل کمتر، پیش از این نیز استفاده شده بود. در آخرین تلاش ها، گوگل گوشی های 6 پی و 5 ایکس را با دوربین 12 مگاپیکسلی ارائه نمود و کیفیت به وجود آمده هم بسیار خوب است.

منبع خبر ذکر کرده است، حسگر های جدید سامسونگ رو به تولید انبوه است و به احتمال قوی در گوشی گلکسی اس 7 از آن استفاده خواهد شد. البته همانطور که قبلا هم گفتیم، این امکان وجود دارد سامسونگ گلکسی اس 7 را در دو نسخه روانه ی بازار کند. به این ترتیب که دو مدل با دوربین تولید سونی و دوربین تولیدی سامسونگ شاهد ارائه گلکسی اس 7 باشیم.در حال حاضر نمیتوان گفته ی قطعی در این باره داشت. برای مشخص شدن حقایق باید تا معرفی این محصول منتظر بمانیم.

بیشتر بخوانید  Galaxy A53 قبل از 2023 اندروید 13 دریافت می کند

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ گلکسی اس 7 با دوربین 12 مگاپیکسلی تولید خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *