سامسونگ کتابخانه دانشگاه آکسفورد را به تکنولوژی های دیجیتال مجهز می نماید

سامسونگ

سامسونگ کتابخانه دانشگاه آکسفورد را به تکنولوژی های دیجیتال مجهز می نماید : کمپانی سامسونگ همیشه سر دم دار فعالیت های مختلف در دنیای تکنولوژی و بشر دوستانه است ، قبلا خبر های مختلفی در مورد فعالیت های مختلف سامسونگ در اقدامات بشر دوستانه و راه اندازی کتابخانه های گویا برای نابینایان منتشر شده بود این بار سامسونگ به اهدای تجهیزات دیجیتال و تکنولوزی های روز به کتابخانه دانشگاه آکسفورد اقدام نموده است.

سامسونگ الکترونیکس کتابخانه مرکزی و تحقیقاتی دانشگاه آکسفورد انگلستان را به تکنولوژی روز تجهیز می‌کند. سامسونگ با اهدای تجهیزات دیجیتال به این کتابخانه‌ دسترسی دانشجویان به گنجینه غنی این دانشگاه را آسان می‌کند.کتابخانه مرکزی و تحقیقاتی آکسفورد (کتابخانه وستون) که در حال بازسازی است، با کمک سامسونگ قصد دارد آرشیو غنی و ارزشمند این کتابخانه شامل کتاب‌های نادر و اسناد دولتی را به شکل دیجیتال در اختیار عموم مردم قرار دهد.

سامسونگ در این کتابخانه محصولات و نرم‌افزارهای ویژه‌ای چون صفحه نمایش‌ و نمایشگرهای دیجیتال (digital signage) را در هشت قسمت کلیدی ارائه می‌کند که باعث دسترسی آسان‌تر به منابع و ارتباط تعاملی در فضای کتابخانه خواهد شد.

دانشگاهیان و عموم مردم با فناوری سامسونگ می‌توانند به مجموعه غنی و منحصربه‌فرد این کتابخانه دسترسی داشته باشند و با استفاده از سرویس ویژه اجاره تبلت از امکانات متنوع آن استفاده کنند.

اندی گریفیثس (Andy Griffiths)، مدیر شرکت سامسونگ الکترونیکس انگلستان درباره این برنامه توضیح داد: «سامسونگ سنت دیرینه‌ای در حمایت از نوآوری با استفاده از فناوری خاص خود دارد و حالا با استفاده از محصولات و نرم‌افزارهای سفارشی خود قصد دارد در حفاظت از میراث ارزشمند این کتابخانه برای نسل‌های آینده تلاش کند.»

ریچارد اوندن (Richard Ovenden)، کتابدار کتابخانه آکسفورد نیز، درباره تجهیز این کتابخانه‌ گفت: «هدیه سخاوتمندانه سامسونگ نحوه تعامل مطالعه‌کنندگان را با مجموعه خاص و بی‌نظیر کتابخانه دانشگاه آکسفورد دگرگون خواهد کرد و همه بی‌صبرانه منتظرند بدانند فناوری سامسونگ چگونه برای دانشجویان، متخصصان و سایر افراد علاقمند به مطالعه و تحقیق سودمند خواهد بود.» /

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی اس 23 اولترا دوربین سلفی ضعیف تری دارد

نظرات در مورد : سامسونگ کتابخانه دانشگاه آکسفورد را به تکنولوژی های دیجیتال مجهز می نماید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *