سامسونگ میخواهد سنسور دوربین اکسپریا زد 5 را خریداری کند

سامسونگ میخواهد سنسور دوربین اکسپریا زد 5 را خریداری کند

سامسونگ با تمام توان خود برای تولید یک گوشی هوشمند عالی تلاش میکند. پرچمدار بعدی سامسونگ، گلکسی اس 7 خواهد بود و هم اکنون سامسونگ روی آن کار میکند. در آخرین شایعاتی که راجب این گوشی هوشمند منتشر شده است، به نظر میرسد که این غول کره ای قصد دارد در خصوص بهره گیری از یک سنسور بسیار خوب در گوشی گلکسی اس 7 خود، دوربین 20 مگاپیکسلی سونی زد 5 را خریدادی نماید. این خرید میتواند در ارتقای رزولوشن دوربین گلکسی اس 7 به سامسونگ کمک شایانی کند چرا که دوربین موجود در اس 6 سنسور 16 مگاپیکسلی داشت.

با این وجود، سامسونگ مسمم است تا سنسور IMX300  به کار برده شده در اکسپریا زد 5 را خریداری نماید. این سنسور ساخت شرکت سونی است و برای اولین بار در گوشی های سری زد 5 به کار برده شده بود. حال به نظر میرسد که اگر سامسونگ موفق به این خرید هوشمندانه شود، گلکسی اس 7 نیز از سنسور سونی استفاده خواهد کرد. با وجود سنسور سونی، باز هم شایعات ارائه نسخه های مختلف از گلکسی اس 7 شروع میشوند. به طوری که این احتمال وجود دارد گلکسی اس 7 بر اساس موقعیت مکانی با سنسور خود سامسونگ و یا سنسور سونی ارائه شود.

گفتیم که سامسونگ در حال انجام مذاکرات برای خرید این سنسور میباشد. اما سونی سنسور IMX300  را برای سه گانه ی اکسپریا زد 5 طراحی کرده بود و قرار بود که سنسور انحصاری این گوشی ها باشد. اما با وضع اقتصادی موجود شرکت سونی، تامین سنسور های گوشی گلکسی اس 7 میتواند گزینه ی بسیار خوبی برای افزایش سود دهی باشد و با توجه به محبوبیتی که برای گلکسی اس 7 پیشبینی میشود، سونی میتواند سود بسیار بالایی در زمینه ارائه سنسور برای گلکسی اس 7 به دست آورد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی جدیدترین گوشی هوشمند سونی اکسپریا تی 3

نظرات در مورد : سامسونگ میخواهد سنسور دوربین اکسپریا زد 5 را خریداری کند

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *