سامسونگ یک تخته ی موج سواری هوشمند ساخت !

تخته ی موج سواری هوشمند سامسونگ

تا به حال شاهد ساخت محصولاتی بوده ایم که به زمینه ی کاری شرکت سازنده یشان هیچ ارتباطی ندارد ، برای مثال با اینکه شواهد و مستندات در مورد تلاش شرکت اپل نسبت به ساخت یک خودرو دیده می شود ، اما آیا شما می توانید با خودرویی که لوگوی اپل بر روی جلو پنجره اش نصب شده باشد کنار بیایید ؟ ممکن است در صورت تحقق این احتمال و تولید یک خودرو توسط اپل کاربران مقداری شوکه شوند ، اما این یک واقعیت است و در آینده شاهد تردد خودروهای اپل در خیابان ها خواهیم بود.

شرکت سامسونگ نیز گهگاهی اقدام به تولید محصولاتی عجیب و غریب و در عین حال خاص کرده است که باعث تحیر کاربران شده است ، در ادامه ی این رویکرد امروز اخباری منتشر شده ات که نشان می دهند شرکت سامسونگ به تازگی یک تخته ی موج سواری هوشمند تولید نموده است که به  Galaxy SurfBoard معروف می باشد.

شرکت سامسونگ این تخته ی موج سواری را به عنوان یک نمونه ی آزمایشی و به طور اختصاصی برای موج سوار حرفه ای گابریل مدینا تولید نموده است و این تخته ی موج سواری نیاز دارد تا با یک دستگاه گلکسی اس 7 همگام سازی شود و در واقع این گلکسی اس 7 است که نقش مغز متفکر این تخته موج سواری هوشمند را بازی می کند ، این تخته ی موج سواری دارای نمایشگری  ساخته شده از LED ها می باشد که اطلاعات لازم برای یک موج سوار را به نمایش خواهد درآورد ، از جمله ی این اطلاعات می توان به سرعت و جهت باد ، و اطلاعات مربوط به امواج اشاره نمود ، علاوه بر این این تخته ی موج سواری می تواند نکات و نظرات زنده ی مربی را به گابریل مدینا منتقل نماید.

Galaxy SurfBoard یک محصول جالب و به یاد ماندنی می باشد ، البته این تخته ی موج سواری ممکن است هیچوقت به تولید انبوه نرسد و حدقل در آینده ی نزدیک نباید انتظار عرضه ی آن به بازار را داشته باشیم.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ یک تخته ی موج سواری هوشمند ساخت !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *