به گزارش گروه علم و فناوری زوم تک به نقل از وبسایت رسمی سامسونگ ، یکی از مدیران ارشد این کمپانی در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد ، گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ با وجود قابلیت سخت افزاری بالا ، دارای نقص های نرم افزاری می باشد .
اوهیون یکی از مدیران ارشد سامسونگ افزود : تمامی دستگاه های پیشرفته از دو بخش تشکیل یافته است ، بخش نخست سخت افزار دستگاه است و بخش نرم افزار! ، بخش سخت افزار که باید از بهترین ابزار و قطعات تشکیل یابد ، گوشی های هوشمند گلکسی سامسونگ این ویژگی را دارا هستند ، اما متاسفانه با توجه به فوکوس کمتر این کمپانی بر روی نرم افزار دستگاه ها ، انتقاد بر روی نرم افزار های آنها بجا است ، وی افزود : البته ما در سال های گذشته برنامه های زیادی برای بهبود دستگاه های خود داشته ایم ، کمپانی سامسونگ طی سال های گذشته مبلغی بالغ بر 12 میلیارد دلار برای تحقیق و بررسی نقاط ضعف و قوت گوشی ها و سایر دستگاه های خود خرج کرده است ، و امروز به این نتیجه رسیده است ، که از این پس باید توجه مهندسانشان را بسوی نرم افزار جلب نمایند.
کارکنان سامسونگ در پی این هدف هستند ، که تمامی نیاز های کاربران و علاقه مندان دستگاه های هوشمند سامسونگ را بر آورند ، استراتژی جدید این شرکت در جهت حل مشکلات نرم افزاری خواهد بود ، با این رویکرد و روند مشتری مداری ، شرکت های بزرگ جهان حیاط خود را برای آینده تضمین می نمایند ، کاش کمپانی های ایرانی هم مقداری از مشتری مداری ابرقدرت های تکنولوژی جهان را یاد می گرفتند ، و فروش محصول تنها زمان تحیول دستگاه نبود ، براساس نظریه های بازاریابی ، فروش زمانی تکمیل می گردد ، که مشتری از خدمات ارائه شده راضی باشند ، تکمیل این فرآیند هم با ارائه خدمات پس از فروش انجام می گردد.
راستی به نظر شما کدام یک از شرکت های ایرانی این روند را جدی می گیرند؟ چرا استقبال از دستگاه های ایرانی کمتر است؟ حتما نظرتون رو در قسمت نظرات بیان کنید!
ایران دانش ساخت این چیزها رو فعلا نداره .
این گوشی های ایرانی که تبلیغ میشن همشون چینی هستن