زمان عرضه ویندوز 10 برای ایکس باکس وان اعلام شد

زمان عرضه ویندوز 10 برای ایکس باکس وان اعلام شد

مایکروسافت با عرضه آخرین نسخه از ویندوز یعنی ویندوز 10 تصمیم گرفت که تمامی محصولات خود را به این نسخه مجهز کند و هم اکنون نوبت  به کنسول های مایکروسافت رسیده است که از ویندوز 10 بهره مند شوند. بر اساس اطلاعات موجود، کاربران کنسول بازی ایکس باکس وان میتوانند تا چند هفته ی دیگر دستگاه خود را به ورژن جدید به روز کنند.همچنین با این به روز رسانی قابلیت اجرای بازی های ایکس باکس 360 نیز به آن اضافه خواهد شد.

بر اساس گفته های رسمی کمپانی مایکروسافت، این به روز رسانی در تاریخ 19 آبانماه انجام خواهد شد. همانطور که گفتیم کاربران با به روز کردن کنسول خود میتوانند از ویندوز 10 و همچنین قابلیت اجرای بازی های ایکس باکس 360 بر روی کنسول خود بهره مند شوند. این به روز رسانی سرعت و عملکرد دستگاه را بهبود میدهد و رابط کاربری آن نیز برای کاربردی تر شدن کمی تغییر خواهد کرد.

اما نکته ای که چند وقت پیش بر سر زبان ها افتاده بود اضافه شدن دستیار صوتی مایکروسافت یعنی کورتانا به کنسول ایکس باکس وان است. در رابطه با اضافه شدن کورتانا به کنسول مایکروسافت این کمپانی اعلام کرده است، بعد از اینکه این به روز رسانی انجام شد، در اوایل سال 2016 کورتانا نیز به ایکس باکس وان افزوده خواهد شد. در واقع، مایکروسافت در این به روز رسانی روی بهتر شدن رابط کاربری و سرعت بیشتر آن تمرکز کرده است.

از قابلیت های مهم این به روزرسانی اجرای بازی های ایکس باکس 360 بر روی آن است که میتواند افراد زیادی را برای به روز رسانی متقاعد کند. البته گفتنی است که در ابتدا تعداد بازی های آن کم است اما بنا بر گفته مایکروسافت در ماه های آینده عنوان های بیشتری به آن اضافه خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تنظیمات مهمی که باید در ویندوز 10 غیرفعال شوند

نظرات در مورد : زمان عرضه ویندوز 10 برای ایکس باکس وان اعلام شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *