رونمایی از لپ‌ تاپ عجیب ریزر با سه نمایشگر در CES 2017

امروزه شاهد افزایش دستگاه‌های چند مانیتوره باری بازی‌ها هستیم چرا که این امر باعث می‌شود تا در هنگام تجربه بازی‌ها، میدان دید وسیع‌تری داشته و لذت بیشتری از بازی کردن ببرید. با این حال تا به امروز چنین چیزی را در مورد لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی، حتی با قدرت پردازش و گرافیک بالا نیز مشاهده نکرده بودیم و قوی‌ترین لپ‌تاپ‌ها نیز فقط یک صفحه نمایش داشتند.

ولی امروز در CES 2017 در لاس وگاس، کمپانی مطرح ریزر از نمونه اولیه لپ تاپی در قالب پروژه وَلری (Project Valerie) رونمایی کرده که سه مانیتور دارد!! هر کدام از این مانیتورهای 17.3 اینچی، رزولوشن 4K دارند، یعنی در مجموع پهنای دید کاربر را به 2160×11520 پیکسل می‌رسانند. این پنل‌ها از محفظه تعبیه شده در درب دستگاه بیرون آمده و به صورت مستقل در محل مورد نیاز استقرار می یابند تا فضای دید 180 درجه ای را برای کاربر حاصل نمایند. این لپ تاپ از تکنولوژی Surround View انویدیا استفاده می‌کند و تمامی سیم‌کشی‌های لپ‌ تاپ هم داخلی می‌باشد.


ریزر در این پروژه از کیبورد مخصوص خود با بدنه‌ای آلومینیومی استفاده خواهد کرد و مشخصات فنی این لپ تاپ مشابه لپ‌تاپ ۱۷ اینچی Blade Pro خواهد بود.

این لپ تاپ در عین حال که سه نمایشگر دارد، از حیث ابعادی و وزنی، ضخامتی معادل ۳.۸۱ سانتی‌متر و وزنی تقریبا ۵.۴ کیلوگرمی دارد و وزن آن با توجه به این سخت افزار نسبتا مناسب می‌باشد. لازم به ذکر است هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت، زمان عرضه احتمالی و مشخصات سخت افزاری نهایی این دستگاه از جمله CPU و GPU،‌ اندازه حافظه رم و … ارائه  نشده، و احتمال اینکه این پروژه جالب ریزر در حد یک نمونه اولیه باقی بماند نیز وجود دارد. البته با در نظر داشتن اینکه لپ‌تاپ Blade Pro قیمت پایه‌ای معادل ۳۵۰۰ دلار دارد، می‌توان انتظار داشت که این محصول هم یک لپ‌تاپ گران قیمت باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین لپ تاپ های پشتیبانی کننده فناوری G-Sync انویدیا

نظرات در مورد : رونمایی از لپ‌ تاپ عجیب ریزر با سه نمایشگر در CES 2017

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *