ردیاب هوشمند TrackR Bravo

ردیاب

تا به حال برایتان اتفاق افتاده وقتی به جایی میروید و ماشین خود را رها میکنید در مسیر برگشت شاهد گم شدن یا دزدیده شدن ماشین باشید؟ تا به حال شده جرثقیل ماشین شما را ببرد و شما بدون اطلاع از محل ماشینتان درمانده و آواره شده باشید؟ این ردیاب هوشمند به شما کمک میکند تا در هر مکانی وسیله نقلیه خود را زیر نظر داشته باشید و به صورت زنده بر روی نقشه به وسیله موبایل آن را کنترل کنید.

ردیاببا این ردیاب ارزان قیمت دیگر نیازی به نصب کردن Gps های گران قیمت و پرداخت های ماهانه نخواهید داشت تنها کاری که نیاز است بکنید این است که ردیاب هوشمند TrackR Bravo را تهیه کنید و در ماشین یا وسیله نقلیه خود پنهان کنید.این دستگاه همانطور که در تصاویر قابل مشاهده است بسیار کوچک است و امکان این که کسی آن را در ماشین پیدا کند تقریبا صفر است.

این دستگاه مانند یک جاسویچی میباشد که آن را علاوه بر ماشین میتوان برای ردیابی چیز های دیگر نیز بکار برد. برای مثال میتوانید آن را در کیف فرزندتان جاسازی کنید تا رفت و آمد مدرسه را کنترل کنید و یا میتوانید آن را در ماشین شوهر مشکوکتان قرار دهید تا از مسیر رفت و آمد او آگاه شوید یا میتوانید برای سگ یا گربه خانگیتان این دستگاه را به صورت قلاده به گردنش آویزان کنید و یا برای امنیت بیشتر موتور این دستگاه را در زیر صندلی جاسازی کنید.

قیمت این دستگاه که در بسته های 4 عددی به تازگی وارد بازار شده 29 دلار است و میتواند مقدار زیادی از استرس روزانه شما را کم کند پس هرچه سریع تر اقدام به خریدن یکی از این ردیاب های هوشمند کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ردیاب هوشمند TrackR Bravo

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *