رختخواب هوشمند ایده ای نزدیک به تحقق

پس از پایان یک خواب دلپذیر چه فکری ذهنتان را مشغول می کند؟ یا بهتر بپرسم… نخستین کاری که پس از بیدار شدن از رختخواب انجام خواهید داد، چیست؟ مرتب کردن یک رختخواب به هم ریخته؟! خب، نرمال است. در عصری که تکنولوژی به سرعت و شدت هرچه تمام تر صعود کرده، یک تختخواب با سیستم مرتب کُن خودکار مگر باید یک رویا باشد؟ هیچکس پس از بیدار شدن از خواب دوست ندارد با مرتب کردن رختخواب وقت خودش را تلف کند. و سرکار رفتن را به تعویق بیاندازد. به هر حال همین مرتب کردن ساده خواب را از دل و دماغ می اندازد. خب، تنبل شدن به لطف تکنولوژی هم طبیعی است. و سیستم های خودکار دیگری را می طلبد.

دوست دارید با یک رختخواب خودکار و هوشمند آشنا شوید؟ آیا می دانید چگونه کار می کند؟ آیا تصور می کنید یک خدمتکار دزدکی هر روز صبح داخل اتاقتان خزیده، رختخوابتان را مرتب و فرار می کند؟ نه دقیقا. راز عملکرد رختخواب های هوشمند در نصب یک سیستم یا کیسه های مشبک قابل تورم با هوا است که درون پوشش لحافتان بوده و حقیقتا در بالای لحاف واقعیتان قرار گرفته است.

رختخواب هوشمندهنگامیکه شما روی تشک بادیتان می خوابید سیستم کیسه های مشبک هوا را به آرامی تخلیه می کنند. به گونه ای که اصلا آن را احساس نمی کنید. اما پس از آن که از خواب بیدار شدید و رختخواب را ترک کردید با استفاده از اپلیکیشن مرتبط رایگان Smartduvet پمپ هوا را فعال کنید تا رختخوابتان به طور خودکار لحاف را به مانند مواقع بیداری مرتب کند. حال، دیگر مشکلتان چیست؟

این عمل مرتب سازی 5 ثانیه به طول میانجامد. اما به خوشحالی هر روزتان می ارزد. جای تعجب نیست اگر بگویم رختخواب هوشمندی که تا بحال از آن حرف زدیم یک پروژه در حال انجام است. و قطعا نیاز به کمک های مالی دوستداران تنبل خود دارد. برای تحقق بخشیدن این رویایتان شرکت Kickstarter که قرار است ایده را به یک محصول واقعی تبدیل کند به 23.000 دلار نیاز دارد. بنابراین، اگر به دنبال آسایش و رفاهتان در آینده ای نزدیک هستید دست بجنبانید!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رختخواب هوشمند ایده ای نزدیک به تحقق

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *