ربات های الجی در نمایشگاه CES 2017 جولان می دهند !

ال جی

شرکت ال جی هر ساله محصولات جالب و عجیب و غریبی را از دنیای تکنولوژی رونمایی می نماید این بار نوبت به ربات های ال جی رسیده است . در این مقاله خبری از رونمایی ربات های الجی در نمایشگاه فناوری CES 2017 را برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد با ما همراه باشید .
به گزارش زوم تک به نقل از روابط عمومی ال جی این شرکت تکنولوژی های هوش مصنوعی را برای خانه، محیط بیرونی و فضاهای عمومی به نمایش می‌گذارد. هفته بعد در لاس‌وگاس ال‌جی فناوری‌های پیشرفته ربات را برای نشان دادن نوآوری ال‌جی در هوش مصنوعی به تمایش می‌گذارد و انتظار می‌رود این امر تبدیل به یکی از موضوع های اصلی نمایشگاه CES 2017 شود.

ربات‌های ال‌جی می‌توانند با استفاده از قدرت تحیل و آنالیز قدرتمند در محیط‌هایی با شرایط پیچیده حرکت کنند و مناسب‌ترین راه برای انجام وظیفه خود را پیدا کرده و در نتیجه زندگی مردم را از هر زاویه‌ایی بسیار راحت‌تر کنند.

نوآوری‌های به کار گرفته شده در این ربات ها فرای فناوری‌های کنونی استفاده شده در ربات جاروبرقی LG HOM-BOT می‌باشد. اولین ربات‌های ال‌جی که دیگر جهت تمیز کردن نیستند و با بهره از فناوری‌های هوش مصنوعی قادر به فعالیت در محیط خانه پابه‌پای دیگر لوازم خانگی، محیط‌های بیرونی و نیز مکان‌های عمومی می باشند.

“HUB Robot” ال‌جی که برای استفاده خانگی طراحی شده و دارای کاربری دوگانه به عنوان سیستم هوشمند خانگی و نیز دستیار شخصی برای مشتریان است.
ربات دیگری که در CES 2017 رونمایی می‌شود توانایی‌های مربوط به نگهداری فضای سبز و باغچه را به نمایش خواهد گذاشت.
ربات‌های ال‌جی همچنین شامل مدلی است که برای استفاده تبلیغاتی در محیط‌های عمومی مثل فرودگاه و هتل‌ها طراحی شده است و سفر لذت بخش‌تری برای مسافران فراهم می‌کند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی از لپ‌ تاپ عجیب ریزر با سه نمایشگر در CES 2017

نظرات در مورد : ربات های الجی در نمایشگاه CES 2017 جولان می دهند !

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *