رایانه های خانگی در میان کاربران محبوب تر شده اند

رایانه های خانگی در میان کاربران محبوب تر شده اند

با ظهور اسمارت فون ها و تبلت ها به دنیای گجت های الکترونیکی و ارائه ی عملکرد نسبتا خوب و جذب رضایت بسیاری از کاربران به نظر می رسید که بازار کامپیوتر های خانگی رو به افول است و استقبال از این دستگاه های دوست داشتنی کمتر شده است اما در واقع چند وقتی است که تا حدودی ورق برگشته است و رایانه های خانگی به تدریج همان محبوبیت گذشته را تجربه میکنند.با ما همراه باشید تا گزارشی در این مورد به شما کاربران زوم تک ارائه دهیم.

موسسه ی ACSI که گاها گزارشاتی پیرامون دستگاه های الکترونیکی منتشر میکند به تازگی گزارشی مبنی بر افزایش رضایت کاربران از کامپیوترهای شخصی ارائه کرده است.احتمالا یکی از دلایل بازگشت توجهات به این بازار عرضه لپتاپ های فوق باریک و کامپیوتر های All in One می باشد که جدیدا آمار فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.

Claes Fornell رییس هیئت مدیره ی ACSI در این باره می گوید : موبایل های هوشمند بزرگترین تهدید در قبال فروش رایانه های خانگی به شمار می روند و تبلت ها هم در طولانی مدت اثبات کرده اند آن چیزی نیستند که صنعت پی سی انتظارش را داشت. جالب است که دو شرکت برتر در حوزه موبایل های هوشمند (یعنی سامسونگ و اپل)، صنعت پی سی را نیز هدایت و رهبری می کنند؛ هرچند که استراتژی های کاملاً متفاوتی برای آینده تبلت ها برگزیده اند.

بر اساس گزارشات موسسه ACSI که با انجام پرسش از 3500 کاربر انجام شده است نشان می دهد، رضایت مشتریان از رایانه های خانگی چیزی حدود 1.5 درصد نسبت به این بازه زمانی در سال 2015 افزایش یافته و از 77 درصد به 78 درصد رسیده است.بیشتر درصد رضایت کاربران هم در سال 2012 بود که به 80 درصد می رسید و اوج کار این بازار محسوب میشد.

در میان این افزایش رضایت ها ، کمپانی ایسر با رشد 11.4 درصدی بهترین عملکرد را داشته است.بعد از ایسر هم به ترتیب سامسونگ و اچ پی قرار دارند.جالب است که ACSI در این میان می گوید که عملکرد اپل در این سال ها تغییر زیادی نکرده است.

با این تفاسیر باید صبر کرد و دید که آیا کامپیوترهای خانگی و لپتاپ ها میتوانند بازار را از اسمارت فون ها و تبلت ها به نوعی پس بگیرند یا خیر.نظر شما در این باره چیست؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : رایانه های خانگی در میان کاربران محبوب تر شده اند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *