راهی برای افزایش حافظه ی آیفون و آیپد یافت شد

راهی برای افزایش حافظه ی آیفون و آیپد یافت شد

گوشی های آیفون اپل و همچنین آیپد های این کمپانی با توجه به طراحی بسیار شکیل و و نازکشان از قابلیت افزایش حافظه داخلی بی بهره اند. به شکلی که در تمامی نقد های انجام شده، این مورد جزو نقص های محصولات اپل به شما میرود. اما به نظر میرسد که به تازگی راهی برای افزایش حافظه داخلی توسط تعمیر کاران چینی یافت شده است.

کمپانی اپل، در دستگاه های تولیدی خود، از نوعی نرم افزار استفاده میکند که وظیفه اش بررسی صحت پیکربندی سخت افزار های به کار رفته است. اما مشخص شده است که وجود یک باگ سبب شده تا راهی برای دور زدن این نرم افزار یافت شود. البته گفتنی است که احتمالا اپل این باگ را به زودی رفع خواهد کرد. اما تا زمانی که باگ مذکور رفع شود امکان این وجود دارد تا حافظه ی داخلی دستگاه ارتقا یابد. چینی ها روشی یافته اند که این کار را انجام میدهند. به طوری که یکی از مراکز تعمیراتی چین ادعا میکند به دلیل وجود این باگ موفق شده است حافظه ی داخلی بیشتر از 70 دستگاه آیفون و آیپد را ارتقا بخشد.

کار با تراشه های موجود بسیار سخت و دشوار است اما خوشبختانه ابزار هایی مخصوص برای این کار ساخته شده  که میتواند در سهولت انجام کار تاثیر گذار باشد. بر اساس گزارشاتی که منتشر شده اند روند افزایش حافظه داخلی گوشی آیفون6 و اکثر آیپد ها بسیار ساده است اما در آیفون5 اس که مادر بورد کوچکی استفاده شده  فرایند افزایش حافظه دشوار تر میشود.

این مرکز تعمیرات، قمیتی را اعلام کرده است. هزینه ی ارتقا به حافظه ی 128 گیگابایت برابر با 92 دلار و همچنین ارتقا به 64 گیگابایت 71 دلار خواهد بود. این موضوع میتواند خبر بسیار خوبی برای کسانی باشد که از کمبود حافظه داخلی رنج میبرند. هر چند که اکنون تنها این مرکز چینی راهکار آن را یافته است، اما این امکان وجود دارد مراکز دیگری در کشور های گوناگون  توان انجام این کار را پیدا کنند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  این هفته تصاویری از آیفون 6 به دنیای اینترنت پا گذاشت.

نظرات در مورد : راهی برای افزایش حافظه ی آیفون و آیپد یافت شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *