دیگر از این پس Rayman Classic را به رایگان در iOS بازی کنید

در سال 1995، اولین بازی Rayman منتشر شد. و سریعا جزء یکی از بانفوذترین بازی های ویدیوئی شد. در فوریه سال 2015 جشن 20اُمین سالگرد این بازی، “Rayman Classic” ساخته و ارائه داده شد. از زمان راه اندازی این بازی تاکنون Rayman Classic فقط روی گوشی های موبایل دارای سیستم عامل iOS قابل اجرا بوده و با قیمت 4.99 دلار به فروش می رسید که البته این مبلغ برای به فروش رساندن این بازی محبوب و پرطرفدار زیاد نیست.

در حال حاضر و اخیرا بازی Rayman Classic دستخوش کاهش قیمت هنگفت بوده است. به گونه ای که می توان به طرفداران این بازی کلاسیک مژده رایگان شدن آن را داد. بنابراین طرفداران این سبک بازی ها قادر به دانلود این بازی به طور رایگان از App Store می باشند.

نکته مثبت این قضیه آنجا است که رایگان شدن این بازی نه مرتبط به جمعه سیاه (حراج جمعه) است و نه محدوده زمانی خاص برای نپرداختن مبلغ در نظر گرفته شده است بلکه Rayman Classic برای همیشه رایگان گشته است.

حرکت نزولی این بازی در حال حاضر تحت پوشش تبلیغات است. در نتیجه ممکن است در طول بازی تبلیغات بازی های دیگر را مشاهده کنید. اما شما برای حذف تبلیغات گزینه دیگری هم دارید. شما می توانید با پرداخت 0.99 دلار برای همیشه از شر تبلیغات این بازی خلاص شوید.

کنترل های مجازی بازی Rayman Classic به همراه گرافیک یکپارچه و صداها شاید به طرفداران احساس بازی کردن همان Rayman پیشین را القا کند. درست مانند همان Rayman سابق شما در این بازی باید به نجات پروتون بزرگ و الکتون ها از شر آقای دارک بدجنس بپردازید.

بپرید، بالا بروید و ثروتمند شوید

RaymanRayman ممکن است به خوبی بتواند بپرد و بالا برود اما باید یادتان باشد قابلیت ثروت کسب کردن هم دارد. بنابراین در طول بازی ثروت اندوزی را فراموش نکنید!

به دشمنان آسیب برسانید و قفس ها را نشانه بگیرید

RaymanRayman همچنان که قابلیت های زیادی دارد، قابلیت آسیب رساندن به دشمنان و قفس ها را هم دارد. و بدین وسیله ثروت کسب می کند. بنابراین این موضوع را در طول نادیده نگیرید.

در جهان کارتون کلاسیک کاوش کنید

Raymanسرزمین های بسیاری در بازی Rayman Classic قرار دارد که در Rayman سابق هم بوده است. پس حین بازی در سرزمین های شگفت انگیز رویای جنگل، کوهستان آبی و قلعه آب نباتی بگردید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دیگر از این پس Rayman Classic را به رایگان در iOS بازی کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *