دو هفته دیگر برای فیلترینگ تلگرام تصمیم گیری خواهد شد

دو هفته دیگر برای فیلترینگ تلگرام تصمیم گیری خواهد شد

اپلیکیشن ارتباطی تلگرام که توانست در مدت زمانی بسیار کوتاه جای نرم افزار های مشابه را در گوشی های مردم ایران بگرید، حال به نظر میرسد که همانند شروع پر سر و صدا اش در روز های اوج خود فیلتر خواهد شد. چند روز پیش صحبت ها برای فیلترینگ این اپلیکیشن آغاز شد و عمده ترین دلیل آن کانال های غیر اخلاقی بودند که دولت برای مقابله با آنها مجبور است دسترسی به تلگرام را منع کند.

طبق گزارشات قبلی،  برای تصمیم گیری در اینباره گروهی تشکیل شده بود که ظاهرا امروز جلسه ی مرتبط با فیلترینگ تلگرام برگذار میشد. اما خوشبختانه تعداد اعضای این کارگروه به حد نصاب خود نرسید جلسه به زمان دیگری موکول شد.

عضو کارگروه راجب به جسله ی امروز ذکر کرد: به این دلیل که اعضای این گروه به حد نصاب نرسید، جلسه فیلترینگ شبکه اجتماعی تلگراک به زمانی دیگر موکول شد. در این جلسه راجب به نگرانی هایی که این شبکه های برای کاربران به وجود آورده اند بحث شد.

اسنفنانی نیز دلیل تشکیل این جسله را بحث راجب به فیلتر شدن یا نشدن این شبکه دانست که به دلیل وجود برخی محتوای نامناسب و غیر اخلاقی انجام میگیرد. وی نیز در اینباره گفـت: به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا، بحث راجب این موضوع به جلسه ای در دو هفته ی آینده موکول شده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آموزش تلگرام - بخش اول ساخت استیکر شخصی

نظرات در مورد : دو هفته دیگر برای فیلترینگ تلگرام تصمیم گیری خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *