دورکاری تجربه ای جدید در عالم کسب و کار [رپورتاژ آگهی]

دور کار

دنیای فریلنسر ها جذابیت خاص خود را دارد . فریلنسر ها افرادی هستند که با فعالیت های آزاد خود به درآمد زایی می پردازند . در ادامه به بررسی یکی از پاتوق های فریلنسر ها خواهیم پرداخت با ما همراه باشید .

چند وقت پیش بود که یکی از دوستان از من پرسید شغلت چیست ؟ جواب دادم یک فریلنسر دورکار هستم .این واژه برای او واژه ای به غایت عجیب بود و معنای آن را نمی دانست، شاید خیلی از شماها که این مقاله را هم می خوانید دقیقا معنای دورکاری را ندانید اگر بخواهم خیلی ساده و سرهمی برایتان در مورد شیوه  کارم توضیح دهم باید بگویم من  یک فریلنسر  دورکار هستم که به فراخور مهارتهایم پروژه هایی را از طریق اینترنت و مراجعه به سایتها می گیرم و بعد از انجام آنها کارفرما دستمزدم را به حسابم واریز می کند. این معنای ساده ی دورکار  بودن است.

چیزی که مردم عموماً از آن نامطلعند این است که خودکفا بودن در امور کاری تنها مختص به حضور فیزیکی در یک مکان از قبل تعیین شده یا به اصطلاح پشت میز نشینی قدیمی  نیست. بعضی از کارها را می توان از راه دور  و بدون حضور فیزیکی در محل انجام داد، بدون آنکه خلایی در روند و یا کیفیت کار پیش بیاید.

البته باید در اینجا  از اینترنت سپاسگزار باشم چون این اینترنت بود که با اتصال راههای ارتباطی از طریق کامپیوتر فاصله ها را از بین برد و  بودن در دهکده ی جهانی را معنا بخشید.

شاید به نظرتان هنوز برای گفتن این جملات که “دیگر زمانه آن به سر رسیده است که کارمندان در پشت میزها بنشینند و تحت نظارت مدیر یا کارفرمایی ساعات ناخوشایند و طولانی  کار را تجربه کنند”  زود باشد ولی بلند پروازی ای که هر روزه تکنولوژی برای انسان رقم میزند بسیار واقعی تر و نزدیکتر ازچیزی است که فکر می کنید.

در بحبوحه تحقق این آرزو و روند کاری من برای یافتن  سایت هایی که مطابق با مهارتهایم کاری داشته باشند مرتب باید همه جا را چک کنم ولی اندک زمانی بعد سایتهای  اندکی  به وجود آمدند تا افرادی مانند من بتوانند با خیال راحت از داشتن محیطی امن کسب و کار خانگی خود را ادامه دهند یکی از آن ها سایت دورکار است. در سایت دور کار من نگرانی های گذشته را ندارم، متاسفانه در بعضی موارد شاهد آن بودم که بعد از انجام کار از مدیر سایت دستمزدم به من داده نشد و یا حتی مزاحمتهای کاری که هیچوقت برای هیچ کس خوشایند نبوده است.

در سایت دورکار شما میز کار خود را دارید و  پانلهایی که تمام نیازهای شما را از پیام رسانی تا حل اختلاف و همچنین امور مالی و روند توسعه ی پروژه برآورده کرده اند، دور اندیشی که در سایت دورکار برای فریلنسرها و همچنین کارفرمایان در نظر گرفته شده است مطمئنا کم نظیر بوده و این سایت توانسته است به خوبی جوابگوی نیازها باشد.

از نوع فعالیتهای دورکاری و سبب و علت آن می توان به عوامل زیادی از اقتضای محیطی تا شرایط جسمی و زندگی اشاره کرد ولی تمام اینها باعث به وجود آمدن حتی سبک زندگی خاص خود شده است ،امروزه دورکار  بودن در اینترنت معنای آزاد بودن در محیط  زندگی خود و در عین حال تلاش و کوشش و تجربه ی  هر روزه را میدهد، اینترنت فضا و بستری را فراهم آورده است که دیگر شما مقید به محدودیت زمانی یا مکانی نیستید و فرقی نمی کند کجا باشید تنها با چند کلیک می توانید کار خود را ارسال و بازخورد دریافت کنید.سایت دورکار هم با اندیشیدن به این روند و سبک زندگی بازویی قوی برای انجام این مهم فراهم آورده است.

اگر از منظر شخصی که از این راه امرار معاش می کند در مورد مزیتهای بیشمار دورکاری از من سوال کنند می توانم هزاران جمله  در موردش بنویسم ولی به نظر من مهم ترین آن همان استقلال در زمان بندی و مدیریت کار مرجوعی به شماست ،معمولاً بیشتر کارمندان از دخالتهای مدیرانی صحبت می کنند که شاید سواد و تجربه ی آنان را نداشته باشند و به جای همیاری در به سرانجام رساندن پروژه فقط باعث تاخیر در به سرانجام  رسیدن آن می شوند.

در دور کاری این محدودیت ها و فشارها از بین می رود و شما می توانید با خیال آسوده از نداشتن یک رئیس بالا سر با کیفیت بر روی کارتان تمرکز کنید، حوزه ی خدمات دورکاری هر روز گسترده تر از دیروز می شود و  حتی امروزه سازمانهای معتبر هم برای انجام امورشان بر روی کارمندان دورکار حساب ویژه ای باز می کنند.داشتن محیطی که در آن هم بتوانید کار پیدا کنید هم کار را انجام بدهید و هم مطمئن از پرداخت دستمزد خود باشید بی نظیر است و به نظر من که یک فریلنسر آزادم این سایت توانسته است در مدت زمان کوتاهی با تکیه بر جو اعتمادسازی اش توجه دوچندان را جلب کند و هر روز پذیرای متخصصین و کارفرمایان برای پروژه های مرجوعیشان باشد.

اگر از من بپرسید آینده ی دورکاری را چگونه می بینم؟ جواب خواهم داد بسیار روشن، چون هرچیزی که سریعتر پاسخگوی نیاز شما باشد سریعتر هم پیشرفت خواهد کرد و دورکاری سبکی ست که می تواند به چنین آینده ی روشنی دست یابد تنها به زمان و شناخته شدن احتیاج دارد.

شما هم میتوانید بصورت رایگان در doorkar.com ثبت نام کنید.

ویرلن

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دورکاری تجربه ای جدید در عالم کسب و کار [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *