نسخه آزمایشی دستیار صوتی مایکروسافت برای آیفون عرضه شد

نسخه آزمایشی دستیار صوتی مایکروسافت برای آیفون عرضه شد

همانگونه که انتظار میرفت، مایکروسافت نسخه ی آزمایشی دستیار صوتی کوراتانا را برای گوشی های آیفوت تحت سیستم عامل iOS عرضه نمود. طبق آمار، این اپلیکیشن در حال حاضر تنها در اختیار تنها 2000 نفر قرار گرفته است تا آزمایش شود و باگ ها و اشکالاتش برطرفت شوند.

به نظر میرسد که نسخه ی عرضه شده برای iOS با نسخه های اندروید و ویندوزفون آن کمی تفاوت دارد؛ در واقع از آن نسخه ها محدودتر طراحی شده است. برای مثال در نسخه ی iOS این قابلیت وجود ندارد تا با به زبان آوردن عبارت هی کورتانا (Hey Cortana) به این دستیار صوتی دسترسی داشت. همانطور که گفتیم در حال حاضر تنها نسخه ی آزمایشی آن ارائه شده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی ورژن عمومی آن برای کاربران ارائه خواهد شد. اما طبق اظهارات قبلی مایکروسافت، کورتانا تا پایان سال 2015 برای کاربران آیفون در دسترس قرار خواهد گرفت.

همانطور که مشخص است، مایکروسافت تصمیم دارد تا با ارائه ی کورتانا برای iOS بیشتر مورد توجه کاربران قرار بگیرد و بتواند آنها را به استفاده از محصولات مایکروسافت ترقیت کند. پیش از این نیز کورتانا برای اندروید در دسترس بود و قابلیت های خوبی نسبت به دستیارصوتی گوگل داشت. باید دید که آینده کورتانا با وجود رقیبانی مثل سیری چگونه رقم خواهد خورد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مایکروسافت در سال 2020 کورتانا را در iOS و اندروید غیر فعال خواهد کرد

نظرات در مورد : نسخه آزمایشی دستیار صوتی مایکروسافت برای آیفون عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *