دستگاه تهویه مطبوع Next Plus Inverter ال جی زندگی را طوری دیگر به شما معنا می کند

امروزه یکی از دغدغه ها و مشکلات شهر های بزرگ آلودگی هوا می باشد. آلودگی که در سال های اخیر افزایش آن در کلانشهر ها و  کشور های بزرگ بیداد می کند. در همین خصوص شرکت ال جی یک راهکار جالب ارائه داده و آن هم تولید دستگاه های تهویه مطبوع Next Plus Inverter  می باشد.

شما با خرید دستگاه تهویه مطبوع Next Plus Inverter شرکت ال جی قادر خواهید بود تا خود و افراد خانواده خودتان را به دور از آسیب های آلودگی ریز گرد ها که بیشتر در اثر وارونگی هوا و صنعت و کارخانه ها به وجود آمده اند ، نگه دارید. 

Next Plus Inverter شرکت ال جی قادر است تا آلودگی هوای موجود در خانه ی شما را به کلی جمع نموده و آن را به بیرون هدایت کرده و هوایی پاک و تمیز را برای شما به ارمغان بیاورد. فقط کافیست یکبار این محصول منحصر به فرد را تهیه نموده و از آن استفاده نمایید تا متوجه منظور ما شوید.

طرز کار این دستگاه به این شکل است که دستگاه تهویه مطبوع Next Plus Inverter V با الهام از سیستم Plasmaster Ionizer Plus می تواند تمام پلاسمستر های باکتری موجود در هوا را در 30 دقیقه پاکسازی نماید. همچنین این دستگاه قادر است عمل بو زدایی نیز انجام دهد. به طوری که بوهای نامطبوع موجود در هوا را شناسایی کرده و آن ها را از خانه دفع نماید.

یکی از قابلیت های چالش برانگیز این دستگاه فیلتر هوای Multi Protection  می باشد. فناوری این فیلتر در کنار فناوری جدید 3M قادر است تنها در 15 دقیقه ، ویروس های موجود در هوا را به کلی نابود کرده و آرامش لازم را برای ما به رقم بزند. همچنین یکی از پرکاربرد ترین قابلیت های این دستگاه خنک سازی فوق العاده آن است ، به طوری که این دستگاه می تواند موج آرامش  را با تلفیقی از نسیم خنک برای شما رقم بزند.

این دستگاه بی نظیر از سوم اردیبهشت ماه به بازار وارد شده و در نمایندگی های معتبر قابل سفارش و خرید می باشد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تلویزیون های 2024 ال جی بسیار هوشمند می شوند

نظرات در مورد : دستگاه تهویه مطبوع Next Plus Inverter ال جی زندگی را طوری دیگر به شما معنا می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *