دزدگیرهای عصر دیجیتال

ماجرای لپ تاپ ربوده شده گرافیست انگلیسی که سر از ایران در آورد یکی از مهم ترین حاشیه های نیمه دوم فروردین بود ، اتفاقی که به لطف یک نرم افزار ضد سرقت 15 دلاری در دنیای آی تی گسترش یافت. به بهانه این ماجرا سراغ این نرم افزارها رفته ایم.

laptop-security1

روزانه گجت های بسیاری تنها به دلیل اینکه کاربر می تواند در هر جا و با هر شرایطی آنها را با خود حمل کند گم یا دزدیده می شوند. نرم افزارهای ضد سرقت یکی از راه حل هایی است که برای مقابله با این رویدادها طراحی شده اند البته این نرم افزارها مانع دزدیده شدن آنها نمی شوند اما می توانند در صورت دزدیده شدن اطلاعاتی را از موقعیت آن و شخص سارق در اختیار شما قرار دهند.

نرم افزارهای ضد سرقت برنامه هایی هستند که در صورت دزدیده شدن دست به کار شده و مانند مامور مخفی اطلاعات کاملی در مورد لپ تاپ به طور مخفیانه و بدون اطلاع سارق ارسال می کند. برای این کار کافی است سارق لپ تاپ را روشن کرده و به اینترنت متصل شودتا کاربر اطلاعات کاملی را بدست آورد.

این نرم افزارها با تهیه یک فهرست کامل از برنامه های در حال اجرا ، عکس گرفتن از صفحه دسک تاپ ، روشن کردن اتوماتیک و وب کم و عکس برداری از سارق و همچنین ارسال نقطه جغرافیایی می تواند به شما در پیدا کردن دزد کمک کند. این نوع برنامه های می توانند لحظه به لحظه مکان دقیق لپ تاپ را به شما نمایش دهد. نکته جالب در مورد تمام این برنامه های این است که تمامی مراحل عملیات به صورت مخفیانه است و سارق متوجه نمی شود.

برای آگاهی از این نرم افزارها می توانید نرم افزارهای ضد سرقت را از اینجا دانلود کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  بهترین مارک لپ تاپ کدام است؟

نظرات در مورد : دزدگیرهای عصر دیجیتال

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *