جشنواره فروش لوازم خانگی سامسونگ آغاز شد

جشنواره فروش لوازم خانگی سامسونگ آغاز شد

سامسونگ محصولات زمستانی خود را با تخفیف ویژه در اختیار مشتریانش قرار می دهد.
رسم خانه‌تکانی و خرید وسایل نو منزل برای ایرانیان یک سنت دوست‌‌ داشتنی است و بعضی‌ها معتقدند خرید یک وسیله نو، هرچقدر هم کوچک و ارزان، خوش‌یُمن است. بعضی‌‌ها هم خرید وسایل منزل را به زمستان و نزدیک نوروز موکول می‌کنند. اگر شما جزء آن دسته هستید که این خرید را به زمستان موکول کرده‌اید، این خرید خوش‌یُمن، همراه با خوش‌شانسی هم است، چرا که در جشنواره زمستانی لوازم خانگی سامسونگ تا سقف ۴۰ میلیون ریال تخفیف بگیرید.
در این جشنواره که از ۱۶ دی ماه شروع شده است، خریداران کالاهای منتخب تا سقف ۴۰ میلیون ریال تخفیف نقدی در لحظه خرید دریافت خواهند کرد. خوب است بدانید که جشنواره زمستانه امسال، شامل یخچال‌های ساید‌بای‌ساید، یخچال بالا فریزر، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفرهای سامسونگ می‌شود. به این ترتیب که خریداران یخچال‌ ساید بای ساید از ۳ تا ۴۰ میلیون ریال تخفیف، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرفشویی و یخچال‌ فریزر ۲ میلیون ریال و خریداران مایکروفر یک میلیون ریال تخفیف دریافت می‌کنند.
شاید برایتان جالب باشد بدانید محصولاتی که در جشنواره زمستانی سامسونگ، مشمول تخفیف شده‌اند، از جمله برترین‌های گروه خود هستند.
یخچال سایدبای‌ساید «هرمس» با ۳۴ فوت گنجایش، عنوان جادارترین یخچال دنیا را به خود اختصاص داده است و مانند یک سرآشپز حرفه‌ای با داشتن دو کمپرسور از مواد غذایی خام و پخته شده نگهداری می‌کند. این یخچال با دارا بودن ویژگی‌های منحصربه‌فردی چون سیستم خنک‌کنندگی سه گانه، سیستم سرمایش فلزی، قابلیت تبدیل یخچال به فریزر و محفظه استیل جهت انتقال مستقیم به فر، یک سرآشپز همه فن حریف در آشپزخانه شما خواهد بود.
همچنین یخچال فریزر ساید بای ساید «رومانو» که به تازگی وارد بازار شده است نیز در این جشنواره حضور دارد. «رومانو» می‌تواند مواد غذایی را در دمایی بسیار دقیق، بدون تداخل بوها و تغییر بافت آنها نگهداری کند. درِ شوکیس (Showcase)، سیستم خنک‌کننده سه‌گانه (Triple Cooling) و امکان تبدیل یخچال به فریزر Felxzone از دیگر ویژگی‌های این دستیار حرفه‌ای آشپزخانه هستند.
یکی دیگر از محصولات جشنواره زمستانی سامسونگ، ماشین لباسشویی مدل H147 از سری Add Wash است. یک ماشین لباسشویی با «دو درب» که امکان اضافه کردن البسه و نرم‌کننده را حتی در هنگام شستشو فراهم می‌آورد . این لباسشویی با 12 کیلوگرم گنجایش، دیگ الماسه و مصرف انرژی A+++ بدون صدا و لرزش، می‌تواند آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد.
ماشین ظرفشویی D162 که در جشنواره زمستانی سامسونگ نامش دیده می‌شود، با فناوری انحصاری WaterWall™ که انقلابی در شیوه عملکرد ماشین‌های ظرف‌شویی به شمار می‌رود، موفق به کسب نمرات بالا برای کاهش مصرف آب و انرژی و همچنین بهره‌وری و عملکرد شست‌وشو شده است‌. ماشین ظرف‌شویی D162 سامسونگ با فراهم آوردن امکان شستشوی خطی و عملکرد Zone Booster جای نگرانی از وجود گوشه های تمیز نشده را کاملا از بین می‌برد.
و سرانجام، مایکروفر های خانواده سامی سامسونگ که با دارا بودن فناوری Hot Blast ضمن کاهش چشم‌گیر زمان پخت غذا، با دمیدن یکنواخت جریان هوای گرم به همه قسمت‌های ماده غذایی، آنرا کاملا مغز پخت، و در عین حال آبدار و برشته می کند. از سوی دیگر، ویژگی اسلیم فرای در این مدل، سبب می شود کمترین میزان روغن برای طبخ غذا، مورد نیاز باشد.
جشنواره فروش زمستانه لوازم خانگی سامسونگ از ۱۶ دی ماه شروع شده است و تنها برای مدت محدودی ادامه خواهد داشت. برای دریافت اطلاعات بیشتر از مدل‌ها و نوع محصولات حاضر در جشنواره می‌توانید به سایت www.samservice.com مراجعه کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر زنده گلکسی زد فولد 5 سامسونگ

نظرات در مورد : جشنواره فروش لوازم خانگی سامسونگ آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *