جزییات آپدیت جدید PS4 سونی

سونی اخیرا در آخرین آپدیت پلی استیشن 4 امکانات و ویژگی های زیادی قرار داده است که براساس گزارشی که در وبلاگ رسمی پلی استیشن سونی منتشر شده است ، این غول بازی ژاپنی انتظاراتی که کاربران PS4 داشتند را در این سری از آپدیت پلی استیشن قرار داده است.

Sony-PS4-1

در این آپدیت حتی از امکاناتی مانند کنترل از راه دور بازی ، صفحه نمایش دوم همراه با اپلیکیشن پلی استیشن و همچنین بازی با آنچه که شما دانلود کرده اید قرار است در این آپدیت قرار بگیرد. که سایر این امکانات در زیر به طور کامل شرح داده شده است :

  • کنترل از راه دور بازی : بازی کردن از طریق وایرلس wifi به دستگاه PS Vita تنها یکی از بهترین امکانات پلی استیشن 4 است و قرار است در آخرین آپدیت قرار داده شود. طبق گفته ی شرکت سونی آخرین ورژن نسخه سیستم سخت افزاری PS Vita بزودی در دسترس است.
  • صفحه نمایش دوم : با استفاده از نرم افزار PS4 Link دستگاه PS Vita همانند برنامه پلی استیشین برای تبلت و تلفن های هوشمند ، بازی خورها با اثر متقابل بازی هایشان از صفحه دومی نیز استفاده کنند.
  • ضبط کردن ، اسکرین شات گرفتن و آپلود گیم پلی : بازی خورها می توانند بدون هیچ تلاشی که خودشان را اذیت کنند بازی ها را آپلود و از دکمه اشتراک گذاری که روی دستکی ها قرار گرفته است استفاده کنند. همچنین کاربران و بازی خورها می توانند اسکرین شات ها و ویدئوهایی که از بازی خودشان میگیرند را برای دوستشان بفرستند .
  • منتشر کردن و حالت تماشاچی بودن : بازی خورها می توانند حالت تماشاچی بودن را از برنامه Live from PlayStation تجربه کنند و آن بازی خورهایی که از وسیله PS Cameras استفاده میکنند می توانند ویدئوهایی که از بازی خودشان ضبط میکنند را صدا گذاری کنند.
  • بازی کردن در حالی که دانلود میکنید : در واقع این ویژگی بسیار جالب است اما سونی به کاربران خودش یادآوری میکند که این امکان بر روی تعداد کمی از پارامترها از جمله میزان حجم بازی ها و سرعت اینترنت کار میکند.
  • لاگین بیش از یک نفر : در این نسخه جدید آپدیت پلی استیشن 4 می توان تا 4 نفر بر روی یک دستگاه PS4 متصل شد و میتوانند اطلاعات خودشان را همزمان ذخیره کنند.
  • Party chat : دستگاه PS4 همراه با یک هدست عرضه شده است که می توان از آن برای چت کردن تا 8 نفر از دووستانتان در این برنامه استفاده کرد .
  • PS Camera : با استفاده کردن از این برنامه ،کاربران قادر هستند که PS4 خودشان را با استفاده از لاگین شدن به پلی استیشن مسیریابی و کنترل کنند .
بیشتر بخوانید  برنامه سونی برای کاهش تلویزیون و گوشی هوشمند و افزایش پلی استیشن

PS4-App

 

این آپدیت جدید نسخه 1.5 و دارای حجم 300 مگابایت است . امیدوارم از این خبر بهره کافی برده باشید.

2.4/5 - (5 امتیاز)

نظرات در مورد : جزییات آپدیت جدید PS4 سونی

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام من ps4 رو ٣ روز پيش اپديت كردم از طريق اتصال مستقيم به اينترنت ، حالا دستگاه كمي تيك ميزنه براي برطرف شدن مشكل بايد چه كار كنم ؟ باتشكر